יש מחליף: פרופסור יצחק פטרבורג נבחר לתפקיד יו"ר טבע במקום ד"ר פיליפ פרוסט

חברת התרופות טבע החליטה על מינויו של פרופסור יצחק פטרבורג לתפקיד יו"ר החברה – כך על פי הודעה מיוחדת אשר פרסמה לפני שעה קלה. פטרבורג יחליף בתפקידו את היו"ר הקודם דוקטור פיליפ פרוסט, אשר הודיע כי יתפטר מתפקידו בסוף השנה הנוכחית.
לפטרבורג עבר עשיר בהנהלת טבע, שכן הוא שימש כסמנכ"ל לתחום המוצרים הגלובליים בחברה בשנים 2010-2011, והיה אחראי על התרופות הייחודיות, המו"פ וניהול צבר המוצרים בחברה. הוא כיהן כחבר בדירקטוריון החברה בשנים 2009-2010, ושב לתפקידו זה בשנת 2012.

לפטרבורג עבר עשיר בתחום העיסקי בישראל, כשבטרם הצטרף לטבע שימש כנשיא ומנכ"ל חברת סלקום בין השנים 2003-2005. עוד קודם לכן, בשנים 1997-2002, שימש כמנכ"ל שירותי בריאות כללית, ולפני כן היה מנהל בית החולים סורוקה בבאר שבע. הוא בעל תואר דוקטור ברפואה מבית הספר לרפואה הדסה, ומחזיק גם בדוקטורט בניהול שירותי בריאות מאוניברסיטת קולומביה. כיום הוא מכהן כפרופסור בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע.

"גאה". פטרבורג | צילום: יח"צ טבע

"לאחר חיפוש בינלאומי נרחב, הדירקטוריון החליט שיצחק הוא המתאים ביותר לספק את המנהיגות והחזון להם אנו זקוקים בכדי לחזק את מעמדה של טבע כשחקנית גלובלית בתעשיית הפרמצבטיקה," אמר יו"ר טבע הנוכחי, ד"ר פיליפ פרוסט. "ניסיונו העשיר והבנתו המעמיקה לגבי טבע והפוטנציאל הגלום בה, כמו גם ניסיונו בניהול מערכות בריאות גדולות, הופכים את יצחק לבחירה מצוינת להחליף אותי כיושב ראש בעיתוי זה של השינוי שהחברה עוברת לקראת העתיד."

"דירקטוריון החברה מודה לד"ר פרוסט על התרומה, התובנות והמחויבות שלו לטבע במהלך תקופה זו של צמיחה והזדמנויות חדשות עבור החברה", אמר פרופ' פטרבורג, עוד מתוקף תפקידו כחבר במועצת המנהלים של החברה. "אני גאה להכנס לתפקיד יושב הראש, ושמח על ההזדמנות לעבוד כתף אל כתף עם הדירקטוריון, כולל הנשיא והמנכ"ל, ועם צוות ההנהלה כולו, כדי להמשיך ליצור ערך עבור בעלי המניות, תוך הרחבת הגישה לשירותי בריאות איכותיים ברחבי העולם."

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן