כיור מזהב, אסלה משובצת יהלומים ועכשיו גם מברשת שיניים יוקרתית מטיטניום

דונלד טראמפ הוא מסוג האנשים שאוהבים את האסלות והכיורים שלהם מצופים בזהב. כעת חברת Reinast המציאה את מברשת השיניים שתלך יד ביד עם הכיור המוזהב. בעבור 4,200 דולר ניתן לרכוש את מברשת השיניים היוקרתית.

אז מיהו קהל הלקוחות אליו מכוונת Reinast? "סוג הלקוחות שעברו במחשבתינו כשהמצאנו את מברשת השיניים ולהם אנו מוכרים כיום את המוצר הם כאלו המוערכים בשווי רב" מספר האחראי לטכנולוגיה של החברה, ד"ר דגורד דיוקוביץ'. הוא מוסיף, "אנשים שיש להם יאכטות משלהם, מטוסים פרטיים – אותם האנשים שיכולים להוציא כל סכום של כסף על מוצר שנראה להם יפיפה וייחודי".

את מברשת השיניים היוקרתית פיתחה החברה במשך 4 שנים. התוכניות הראשוניות לגלף את המודל מעץ משובח הוכיחו עצמן "ככמעט בלתי אפשריות, שכן המוצר אינו סימטרי לחלוטין", הסביר דיוקוביץ'. "עבדנו איתנו מגלפי העץ הטובים בעולם ומומחים רבים לנושא והם וויתרו".

המוצר הסופי מורכב מידית טיטניום מוצקה וראש זיפים הניתן להסרה. רכישה של מברשת השיניים כוללת את ידית הטיטניום, ריפוד המונע החלקה, שישה ראשים, כיסוי מגן למניעת שריטות ושלוש שנות שירות לקבלת ראשים נוספים לשימוש. חברת Reinast מציעה שלוש תוכניות שונות להחלפת הראשים: 400 דולר בעבור 5 שנים, 800 דולר עבור 7 שנים או 1,600 דולר בשביל שימוש הנפרס על פני 11 שנים. החלפת ראשי הזיפים מכפילה בסופו של דבר את עלות מברשת השיניים עצמה.

על אף שהחברה סירבה לחשוף את לקוחותיה, דיוקוביץ' סיפר כי אחד מהסולטנים ממזרח התיכון קנה מספר מברשות שיניים כמתנות. החברה יצרה עבור הסולטן גרסה משובצת ביהלומים בהתאמה אישית.

"רצינו ליצור משהו ייחודי הן ביופיו והן בעיצובו – משהו שלא היה קיים לפני זה לעולם. ואם אשפוט על פי המשוב מהלקוחות שלנו, בהחלט השגנו את המטרה". עם גישה כזו עולם שלם של מוצרי טואלט וטיפוח המעוצבים עם יהלומים, זהב וגם טיטניום עומד בפתח – בקרוב נחשף למתקן נייר טואלט המשובץ ביהלומים או קוצץ ציפורניים מפלטינה.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן