כיל מתרחבת: רוכשת מפעל לייצור חומרים מיוחדים בגרמניה

כיל מוצרי תכלית הודיעה היום כי תרכוש את הנכסים ופעילות הייצור של מפעל בנפסאק (KNAPSACK) גרמניה, המשמש לשיווק וייצור של הפוספט P2S5. מפעל זה שייך לחברה הבינלאומית תרמפוס (Thermphos International B.V).

P2S5 הינו חומר ייחודי המבוסס על פוספט ומשמש מרכיב חיוני בייצור מתוחכם של תוספים לחומרי סיכה, חומרי הדברה, חומרים מיוחדים לצורך כרייה ומוצרים נוספים. לאור ההתמחות והידע הייחודיים הנדרשים להפקת P2S5, הוא מיוצר במספר מפעלים בודדים בעולם.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

"רכישה זו הינה ביטוי לשאיפתה של כיל להיות החברה המובילה בעולם בייצור ושיווק חומרים ומוצרים מבוססי פוספט", נאמר בהודעת החברה, "זאת תוך ניצול סינרגיות ומומחיות ייחודית הנובעת מהיותה של כיל חברה שכורה את סלעי הפוספט ומפתחת מהם מוצרים מתוחכמים ומתקדמים לשימוש בשווקים הגלובליים בתחום החקלאות, המים, המזון והחומרים המיוחדים".

מנכ"ל כיל, עקיבא מוזס. מתרחבים | צילום: יח"צ

רכישת הפעילות ב-KNAPSACK גרמניה עשויה למצב את כיל מוצרי תכלית כאחת היצרניות הגדולות והמובילות של P2S5 באירופה, בנוסף למעמדה המוביל בארה"ב, ולחזק את מעמדה הגלובלי של החברה בשוק המוצרים על בסיס פוספט ובשוק הנוזלים הפונקציונאליים. בשנים האחרונות כיל רכשה מספר חברות שעיקר פעילותן הוא בשוק החומרים המיוחדים מבוססי הפוספט.

צ'ארלס וויידס, נשיא ומנכ"ל כיל מוצרי תכלית, מסר: "רכישת מתקני הייצור של P2S5 מעניקה לנו דריסת רגל משמעותית בשוק זה באירופה. רכישה זו הינה ביטוי נוסף למימוש אסטרטגיית החברה בדבר רכישות ומיזוגים, שהפכו את כיל לשחקן מוביל בשווקים הגלובליים של הדשנים והחקלאות, המים, תוספי המזון והחומרים המיוחדים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן