כיל תעניק לעובדיה תכנית תגמול בעלות של 45 מיליון דולר

תכנית תגמול ארוכת טווח לכ-11,300 עובדי כיל ברחבי בעולם אושרה היום בידי דירקטוריון החברה. התוכנית מיועדת לכלל עובדי החברה, למעט מנהלים המשתתפים בתוכנית האופציות של החברה.

תוכנית התגמול אמורה לאפשר לעובדים ליהנות בצורה ישירה מהצלחת כיל כולה, וזאת מעבר להצלחת מגזר עסקי מסוים. תוכנית זו הינה בנוסף לסך כל התקבולים וההטבות הרגילים המחולקים לעובדים. מדובר בתוכנית תגמול אשר מקשרת בין הגידול בפעילות כיל לבין התגמול לעובדים, ובכך משתפת את העובדים בצמיחת החברה.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

עלות התוכנית לתגמול עובדי כיל לטווח ארוך תסתכם על פי ההערכות בכ-45 מליון דולר. תשלום התגמול מותנה בכך שהרווח הנקי הממוצע של כיל בכל אחת מ-3 השנים הקרובות (2013-2015) יהיה גבוה מהרווח הנקי של שנת 2012.


מנכ"ל כיל, סטפן בורגס | צילום: יח"צ

תוכנית התגמול מבוססת על הצלחתה העתידית של החברה והיא אמורה להבטיח כי כל עובדי כיל, ללא קשר למיקום גיאוגרפי או מגזר, ייהנו מהצלחת החברה כקבוצה גלובלית. מטרת התכנית היא לחזק את הקשר בין תוכנית הצמיחה ארוכת הטווח של כיל למעורבותם ומחויבותם של עובדי כיל לתוכנית זו, כולל הנאה מפירות התוכנית על ידי תגמול מיוחד שישולם להם.

"במטרה להוביל את החברה להמשך צמיחה והצלחה גם בעשור הבא, עלינו לאמץ השקפה גלובלית, ולטפח שותפות מלאה בין כלל עובדי כיל ברחבי העולם כדי שנוכל לנצל הזדמנויות שהתהליכים הגלובאליים יזמנו בעתיד הקרוב", אמר סטפן בורגס, מנכ"ל כיל. "על כולנו להתגייס ולשתף פעולה לשם הצלחת תהליכים שיביאו לצמיחה ושיפור בתוצאותיה של כיל, ויובילו גם לתגמול נוסף של כל אחד מהעובדים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן