כמו חללית: הכירו את היאכטה שהעיצוב שלה פורץ דרך במיוחד

הקונספט החזותי המפתה שמציגים המעצבים בחברת Sea Level Engoneering ההולנדית – מנופף החוצה כל רעיון עיצובי קונבנציונלי של יאכטה. הם קוראים לקונספט הזה CF8 Future והוא מראה איך נראה עיצוב יאכטה יוקרתית בצורת חללית שיגור לירח.

מפל מים נשפך לתוך בריכת השחייה היוקרתית | צילום: Sea Level Engoneering

אבל רק בגלל שזה לא נראה כמו אף יאכטה או כלי שיט אחר שנבנו קודם לכן – זה לא אומר שזה לא הולך להיבנות. למעשה, המיליארדר ואיש העסקים הרוסי אנדרי מלניצ'נקו בנה שתי יאכטות שהן בוודאי לא דומות לשום דבר שנבנה אי פעם, ופיתוחים בתחומי העיצוב וטכנולוגיות הבנייה הופכים כיום כל דבר דמיוני לאפשרי – עבור אלו שיש להם את החזון והכסף להפוך את העתיד לממשי.

לכן, אם אתם מחפשים יאכטה עדכנית מהדרגה הראשונה שהאורך שלה הוא כמעט 80 מטר, אשר נראית למעשה כמו סכין ומעוצבת כדי להציג לראווה את אוסף המכוניות שלכם – ה-CF8 מעוצבת במיוחד כדי לממש את כל אלו.

ב"סיפון המכוניות" אפשר להחנות את הפרארי | צילום: Sea Level Engoneering

העיצוב אף כולל חלל פנימי שעטוף בזכוכית ומפל מים שנשפך לתוך מה שלבטח יהיה אחת מבריכות השחייה היוקרתיות והמדהימות ביותר בעולם. ואם כל אלו לא מספיק עוצרים נשימה, עיצוב ה-CF8 אולי יבצע מהפכה בעיצוב יאכטות כפי שאנחנו מכירים אותו כיום.

נכון, "מהפכה בעיצוב יאכטות כפי שאנחנו מכירים אותו כיום" הוא אולי משפט מוגזם למדי. ואפשר גם להגיד שכל אחד עם מחשב יכול לתכנן קונספט מכונית "חדשני", או בית, או יאכטה, או מגרש טניס מתחת למים. אבל הסוגים האלו של פרויקטים שפורצים מעבר לגבולות המחשבה הם בדיוק מה שדוחף את המעטפת של מה שאפשרי, הרבה יותר קדימה.

טכנולוגיות חדשות הופכות רעיונות חדשניים למציאות | Sea Level Engoneering

ואתם חייבים להודות ששחייה בבריכה, השתזפות בסיפון העליון, או נהיגת הפרארי על הרמפה לתוך מעטפת הזכוכית של "סיפון המכוניות" יהיו נחמדים למדי, לא?

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן