כמו משפחות אובאמה וגייטס: מי הם הזוגות החזקים בעולם אשר הכירו דוקא במקום העבודה שלהם?

לרגל יום האהבה הבינ"ל אשר חל היום, בחן סקר חדש את הרגלי הדייטים של אזרחי ארה"ב, תוך שהוא מתמקד בתחום מעניין במיוחד: היווצרותם של קשרים רומנטיים במקום העבודה. 

בעידן בו אנו מבלים במקום עבודתנו שעות ארוכות, אשר לרוב גבוהות בהרבה ממספר השעות בהן אנו ערים ופנויים לפעילויות פנאי שונות, הפך מקום העבודה לאחד מאתרי המפגש החברתיים המרכזיים של העולם המערבי. לכן, אין זה מפתיע כי רבים מהזוגות בארה"ב הכירו בכלל על שולחן הישיבות, ולא בפאב סואן או במעדה רומנטית.

על פי הסקר, 56% מהאמריקאים הודו כי יצאו לפחות פעם אחת עם עמית לעבודה. הנתון המדהים באמת הוא כי אצל 31% מהם – זה נגמר בחתונה. למעשה גם העורך הראשי של פורבס, ג'יימס מייקלס, פגש את אשתו ג'ין בריגס במסדרונות משרדי המגזין.

רוב הנשאלים הודו כי יצאו עם דמות הנמצאת מעליהם בהיררכיה המשרדית, אך רק 3% טענו כי הדבר עזר להם להתקדם בעבודה. אבל כיצד מתחילים הרומנים האלה? 12% אמרו כי פגשו את הדייט שלהם דווקא מחוץ לשעות העבודה, ו-10% העידו כי ההכרות נוצרה בשל עבודה עד שעות מאוחרות, או עקב ארוחות צהריים משותפות. רוב הנשאלים ציינו כי היו גלויים בקשר למערכת היחסים, אך 39% אמרו כי דאגו להסתיר את דבר הקשר מעמיתיהם בעבודה.

מכיוון שמדובר בתופעה כה רחבה, לא מפתיע לגלות כי גם כמה מהזוגות החזקים ביותר בועלם הכירו בכלל במסדרונות המשרד בו עבדו לפני שנים לא מעטות. אם זקוקה לכם מעט השראה, היכנסו לגלריה וגלו – מי הם הזוגות החזקים בעולם אשר הכירו במקום העבודה שלהם?

 

כל הצילומים: רויטרס

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן