כשמותג רכבי יוקרה פוגש מדע בדיוני: לקסוס פרסמה הודעה שמסעירה מעריצים ברחבי העולם

במידה ולא מדובר בגימיק, יתכן שבשבוע הבא נחשף לראשונה לאחד הפיתוחים הנחשקים ביותר בקרב חובבי טכנולוגיה בעשורים האחרונים – ההובר-בורד, או בשמו היותר ברור, "הסקייטבורד המרחף". בסרטון הטיזר שפירסמה לקסוס, חטיבת רכבי היוקרה של טויוטה, היא חשפה באופן רשמי את מועד ההכרזה לסקייטבורד המרחף שלה, עליו היא עומלת כבר חודשים ארוכים. עד כה הציגה החברה את הפיתוח באמצעות טיזרים קצרים למדי שנועדו לייצר באזז, אך לא העניקו מידע רב על הטכנולוגיה שעומדת מאחורי הפיתוח שלו ונותרה בגדר תעלומה.

גימיק או מוצר בשל ואמיתי?

אחד הגאדג׳טים המצופים ביותר שנחשפנו אליהם הרבה לפני שהתחלנו להשתמש במילה גאדג׳טים היה ללא ספק ההוברבורד, שפרץ לתודעה בסרט ״בחזרה לעתיד 2״. כזכור, הסרט שעלה לאקרנים בשנת 1989 הציג את מה שנתפס בזמנו כעתיד הרחוק, כשעלילת הסרט התרחשה בשנת 2015. הסרט הציג כיצד עשויים החיים להיראות באותו "עתיד רחוק", כשאחד הפיתוחים האהובים ביותר שהוצגו בו היה, כאמור, הסקייטבורד המרחף.

26 שנים חלפו מאז, ונראה כי יוצרי הסרט היו אופטימיים למדי לגבי עתיד האנושות, לפחות בכל הנוגע להיבט הטכנולוגי. אז שרוכים שנקשרים מעצמם עדיין אין לנו וגם הולגרמות זה לא משהו שנתקלים בו יותר מידי ברחוב או במרכזי קניות אבל יותר מכולם, היינו שמחים שמישהו ידאג כבר לפתח סקייטבורד מעופף שיאפשר לנו לנוע במהירות ממקום למקום עם אפס חיכוך.

לפני חודש בדיוק חשפה לקסוס שהיא עובדת על פיתוח סקייטבורד מרחף כבר תקופה ארוכה מתחת לראדר וכי היא מתכוונת לחשוף אותו בקרוב. לטענת החברה היא החלה לעבוד על ההוברבורד שלה לפני 18 חודשים על ידי שני צוותים שישבו באנגליה ובגרמניה והוא נבחן על ידי סקייטרים מקצועיים בספרד.

כעת, עדכנה החברה כי ב-5 באוגוסט היא צפויה לקיים אירוע הכרזה רשמי בו תציג את המוצר ויתכן ואפילו מועד השקה לציבור הרחב. עם זאת, ההנחה הרווחת היא שההובר-בורד של לקסוס, כמו אחרים שכבר ראינו בעבר, אינו מותאם לכל משטח וניתן יהיה להשתמש בו מעל משטחים מאוד מסויימים ויתכן ואף כאלו שהותאמו במיוחד עבורו. כך שאם חשבתם להפטר מהאופניים, הקטנוע או הקורקינט, כדאי שתחכו עם זה קצת.

בנוגע למועד ההשקה לפחות, יש לנו תאריך אחד שעולה לנו לראש: ה-21 באוקטובר, 2015, התאריך הרשמי בו כוכבי סרטי "בחזרה לעתיד" מרטי ובראון מגיעים לבקר בעתיד, זה שבקרוב מאוד יהפוך להווה – ומיד לאחר מכן לעבר של כולנו.

לכתבה באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים: היא כאן: מערכת ההפעלה חלונות 10 הושקה באופן רשמי

עוד בגי'קטיים: נוקיה חושפת את Ozo, מצלמת 360° שלוכדת מציאות מדומה

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן