לא רק ענין של זמן: שעון חדש בהשראת ירושלים

אם אשכחך ירושלים, תשכח ימיני? בקרוב נוכל לשלב בין השניים: מותג השעונים השוויצרי "מידו" הודיע לאחרונה כי בכוונתו להשיק שעון המעוצב בהשראת מגדל דוד ואתרי מורשת ישראלים בולטים נוספים.

המותג נוסד בשנת 1918 ומציג מגוון רחב של דגמים, ביניהם עיצובים המקבלים השראה ממוטיבים אדריכליים שונים ברחבי העולם כגון הקולוסיאום ברומא, שער הניצחון בפריז, בית האופרה "רנה" שבאיטליה והגשר של סן פרנסיסקו. בעקבות עליית המותג לארץ לפני כשנה והחיבור החדש לשוק המקומי, הזכיין המקומי העלה את הרעיון לכלול גם את חומות העיר ירושלים בקולקציית המותג הבינלאומית. החיבור בין ירושלים למותג השעונים לכשעצמו נמצא בתהליך אישור מול היצרן בחו"ל, ולדברי החברה צפוי להיות "צעד מדהים ובולט בתעשייה. עוד סיבה לענוד את השעון בגאון".

 

דגמי שעוני מידו

אחד מסימני ההיכר הבולטים של "מידו" הוא עיצוב נקי ומעודן. הוא משלב עיצוב על זמני לצד חומרים באיכות גבוהה, תנועות דיוק גבוהות ועמידות חזקה של השעון למים, זאת ברוח הפיתוח הקיים והעכשווי. המותג משווק בהפצה סלקטיבית ברחבי העולם וכולל את המאפיינים הטיפוסיים השזורים בשעונים שוויצרים כגון עיצובי רטרו, עכשווי, קלאסי, אלגנטי, חדשני וספורטיבי, תנועות מכאניות מורכבות ומנגנון אוטומטי.

המותג, שקמפיין הפרסום שלו צבע לאחרונה את המדינה בכתום-שחור, הוא חלק מקונצרן השעונים הגדול Swatch Group ומצטרף למותג השוויצרי המוביל בתחום היוקרה ראדו, שהגיע אף הוא מאותו קונצרן והצטרף לקבוצת "פלאנט" לפני יותר משני עשורים.

ירושלים וזהב. שעון מידו

"מדובר במותג איכותי מאוד ובעל מנגנון ייחודי המוצע לקהל הישראלי במחיר אטרקטיבי. הוא נחשב כנכס צאן ברזל בעולם השעונים של ימינו", אמר טל סלונר, מנהל השיווק של מותגי היוקרה ראדו, מידו ומון בלאן בישראל. "סדרות המותג החדש מיועדות לנשים ולגברים. כמו כן, אנו מצפים בימים אלו להשקה של סדרת השעונים "אושן סטאר" אשר תביא בשורה נוספת לחובבי שעוני הצלילה". המותג מופץ בישראל על ידי קבוצת "פלאנט", יבואנית שעוני יוקרה ומוצרי לייף סטייל שזכתה במכרז עליו לפני כשנה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן