לגור בלב ים: אוניית היוקרה שמציעה דירות מגורים למכירה

החדשות על כך שדירת שלושה חדרים על אוניית "The World" עומדת למכירה צפויות לעורר סערה. ככה זה כשמדובר באחת מאוניות המגורים הפרטיות הגדולות בעולם. רק לפני מספר חודשים היא שברה את השיא כשהפליגה דרומה יותר מכל כלי שיט אחר והגיעה לחוף הלוויתנים בים רוס.

האונייה כוללת 165 דירות יוקרה, בשווי של 2-15 מיליון דולר, מגרש טניס בגודל מלא, מגוון מסעדות וספא. עבור הדיירים, היכולת להנות מבית נוח בזמן שהם מטיילים לכמה מהיעדים הכי מרוחקים בעולם, היא לא דבר מיוחד. אחרי הכל, זאת הסיבה שהם בחרו לקנות דירה בלב ים.

בית בלב ים | צילום מסך מתוך אתר החברה

"The World" היא אולי אוניית נוסעים שהומרה למגורים, אבל אין שום קשר בינה לבין התאים שאנחנו מכירים. מדירות סטודיו מרווחות ועד לדירות שלושה חדרים, מדובר בדירות יוקרה לכל דבר, שבמקרה נמצאות על אונייה. בעלי הדירות יכולים לשנות ולעצב את הדירה כרצונם, כך שכל חלל הוא בית במלוא מובן המילה. הדירות שעומדות כרגע למכירה הן דירות שלושה חדרים בגודל של 900 מ"ר, הכוללות שלושה חדרי שירותים, מטבח מאובזר עם טכנולוגיות חדשות, חדר הלבשה ומרפסת רחבה. הדיירים יכולים להשתמש בשירותי האונייה כמו בכל שכונת מגורים רגילה, ולאכול במסעדות, להתאמן בחדר כושר ולשחק טניס בלב ים.

מסביב לעולם

מידי שנה הדיירים וקפטן האונייה נפגשים יחד ובונים את מסלול האונייה. מתחילת 2017 הספיקה "The World" לבקר באוסטרליה, ניו זילד וואנוטו, ובחודשים הקרובים היא צפויה להגיע בין היתר גם למזרח אסיה, הוואי, קנדה, אלסקה ומרכז אמריקה. את ערב השנה החדשה הם יבלו במיאמי ולאחר מכן ימשיכו את החגיגות בקאריביים.

The world | צילום מסך מתוך אתר החברה

מעבר לשירותי האונייה הרגילים, אחד המאפיינים הייחודים של האונייה הוא המשלחות שלה. פעמיים-שלוש בשנה צוות האונייה נפגש עם קבוצת מומחים, כמו חברת "Eyos Wxpeditions", שמסיייעים להוציא לפועל מסעות ליעדים מרוחקים כמו אנטרטיקה, גרינלנד ודרום גיאורגיה. דיירי האונייה מקבלים הרצאות ודיונים על התרבות המקומית, אורח החיים וההיסטוריה של היעד כך שבהגיעם למקום הם מצוידים בידע ורצון לחוות את המקום.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן