להתרחב לחו"ל בסטייל: תכנית חדשה מחפשת אחר מיזמים ישראלים בתחום הלייף סטייל

חברת הטכנולוגיה האמריקאית socialterminals משיקה לראשונה בישראל את התוכנית Digital Export, המעניקה מעטפת כוללת לעסקים קטנים ובינוניים אשר עוסקים בתחום הלייפסטייל והאופנה ואשר מעוניינים לפתח פעילות שיווקית ועסקית בשווקים בינלאומיים. בנוסף לפיתוח טכנולוגי ושיווקי, התוכנית כוללת תמיכה אסטרטגית מפירמת הפיתוח העסקי הגדולה בעולם Deloitte ופירמת חברת עורכי הדין יגאל ארנון.

שני פלד, מייסדת תוכנית Digital Export, טוענת כי "socialterminals היא למעשה הבית לחברות שרוצות למצות את הפוטנציאל שלהן גם בזירה הבינלאומית. אנו מלמדים את הארגון איך לפעול בכדי לפרוץ את תקרת הזכוכית של החברות הישראליות בשוק הבינלאומי. כשמנהלים נכון ובאופן מרוכז את כל ערוצי המכירות והתקשורת בעולם דיגיטלי, המכירות עולות בצורה דרמטית. אנחנו נותנים ללקוחות שלנו את הכלים הטכנולוגיים לעשות זאת".

צילום: fotolia

כצעד ראשון, תקיים התוכנית כנס מיוחד למנכ"לים של חברות אופנה ולייפסטייל ישראליות אשר יתקיים בתחילת חודש ינואר בתל אביב. הכנס ידון באסטרטגיה עסקית ליציאה לשווקים בינלאומיים, אספקטים פיננסיים, ועוד. כמו כן, יוצגו בכנס טכנולוגיות ופתרונות מתקדמים בתחום השיווק במדיה הדיגיטלית והרשתות החברתיות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן