לוחמה בטרור, שיפור הכלכלה או אופנה: על מה באמת נשפט אובמה?

בזמן שבישראל מבקרים את נתניהו על הסיום הצורם של מעל 50 ימי לחימה ומפנים את מבטם אל עבר החזית החדשה שבצפון המדינה כנגד ארגון הטרור דאעש, בארה"ב האמריקאים זועמים על מנהיגם, שהחליט על דעת עצמו, ללבוש חליפה בצבע בז' למסיבת העיתונאים שנערכה בחמישי האחרון בבית הלבן.

הרשתות החברתיות האמריקאיות געשו בחמישי האחרון, ודבריו של אובמה לא עמדו במרכז הביקורת החברתית, ספק אם אמריקאי אחד אף ידע במה עסקה מסיבת העיתונאים. הרשת כולה הוצפה בציוצים וסטטוסים הלועגים לחליפה הבהירה של הנשיא האמריקאי. אמריקאים רבים עצרו את סדר יומם רק בכדי לבקר אופנתית את לבושו של אובמה.

הצהרה אופנתית. אובמה בחליפת חאקי |צילום: רויטרס

על אף הלעג הרב שספג הנשיא אובמה על ההצהרה האופנתית שנקט, לא כולם הספידו את הבחירה בחליפת הבז של אובמה – הנה כמה מחשבות בשבחה של חליפת הנשיא.

זוהי רק חליפה

דמויות סמכותיות נוהגות ללבוש חליפות מחויטות ורצוי שימשיכו כך. ישנו פתגם ידוע שלפיו המארח יכול ללבוש מה שירצה, במקרה הזה אובמה הוא המארח הלאומי של ארה"ב ולכן הבחירה נתונה בידיו.

התאמה עונתית

לפני שנים רבות וושינגטון הייתה ביצה בעונת הקיץ, היום היא ביצה עם מיזוג אוויר. צבע החאקי הותאם לחודשי הקיץ החמים של ימינו ולכן רובנו מצפים לראות גברים בחליפות בהירות יותר בקיץ.

הסגנון של אובמה

לא כל אחד יכול ללבוש חליפה בהירה בצבע חאקי, רק גברים גבוהים ורזים כמו שחקני בייסבול או כדורסל ומסתבר שגם הנשיא אובמה, החליפה בצבע בז' מתאימה למבנה גופו של אובמה ולכן הוא, בניגוד לרבים אחרים, לובש את החליפה היטב.

שינוי מרענן

לרוב אנו צופים באובמה לובש חליפה כחולה ככה, חולצה לבנה ועניבה, אלו הם המדים שלו. כאשר החליט אובמה בבוקר יום חמישי ללבוש את חליפת הבז' שלו הוא זעזע את הסטטוס קוו והפתיע את כולנו – עובדה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן