ללכת (לישון) עם העדר: 10 לודג'ים יוקרתיים ויחודיים באפריקה

המילה אפריקה מעלה בראשינו לא מעט אסוציאציות. רובן לא מאוד נעימות. אך לדברי רונית הרשקוביץ, מנכ"לית ספארי קומפני, חברת תיירות המתמחה בטיולים לאפריקה, אף יעד טיול בעולם לא משתווה ליבשת הפראית. "ניו יורק מאוד כיפית", היא אומרת. "מסעדות, בניינים, שופינג, אבל זה לא אפריקה. זה לא נוגע בך כמו שאפריקה עושה לך את השריטה הזו בלב".

לדבריה, אפריקה הפכה בשנים האחרונות ליעד תיירותי נחשק (בעיקר דרום ומזרח היבשת), הודות להתפתחות דרכי התעופה אליה וממנה. "מישראל יוצאות בכל יום שתי טיסות של חברת אתיופיאן איירליינס, שיש לה קונקשנים ליעדים רבים ביבשת. לספארי קומפני עצמה יש טיסות ישירות עם אל על במהלך החגים".

מזג האוויר באפריקה מאפשר ביקור לאורך כל השנה, כאשר אין הבדל רב בין העונות. למעשה, אומרת הרשקוביץ, " ההבדלים בטמפרטורות בין היום ללילה גדולים יותר מאשר בין עונה לעונה". לכן, העונות הפופולריות בכל מדינה משתנות בעיקר בהתאם לפעילות בעלי החיים בהן. כך או כך, בכל מועד שבו תבחרו לבקר, מובטחת לכם חוויה בלתי נשכחת.

בוצואנה – Chobe Game Lodge

צ'ובה גיים הוא לודג' קלאסי, שהוקם בליבה של שמורת טבע. הוא ממוקם על גדות נהר הצ'ובה, ומגיעים אליו באמצעות שיט על הנהר. האירוח במקום הוא ברמה של חמישה כוכבים: החדרים פונים אל הנהר, וברחבי הלודג' פזורות נקודות תצפית, מרפסות ופינות חמד. המקום גם מתגאה בכך שמדריכי הספארי בו הם נשים, תופעה ייחודית למדי באפריקה.

מדריכי הספארי כאן הם נשים, תופעה ייחודית למדי באפריקה. בוצואנה

זימבבואה – Wilderness Linkwasha Camp

לינקוושה הוא מחנה חדש ונוח, שמתאים לכל עונות השנה. הוא פתוח, אוורירי ובעל עיצוב אקלקטי המשלב אווירה של אוהל מפנק עם משב רוח של טיולי הספארי המקוריים. במחנה, הנחשב ליוקרתי מאוד, שמונה אוהלים וכן אוהל משפחתי, המשקיפים על המרחבים.

מחנה חדש ונוח שמתאים לכל עונות השנה. זימבבואה

טנזניה – Beyond Ngorongoro Crater Lodge &
לודג' יוקרתי ומפנק הממוקם על גדות מכתש הנגורונגורו היפהפה, המכונה גם "הפלא השמיני של הבריאה" ומוכרז כאתר שימור של אונסק"ו. הלודג' בנוי מאוסף בקתות באזורי הנוף המיוחדים של המכתש, ולכל בקתה עיצוב קולניאלי ייחודי משלה, המשלב פריטים עתיקים מיוחדים ונדירים. הלודג' נחשב לאחד מהטובים בעולם ואף זכה בפרסים רבים.

זנזיבר – Beyond Mnemba Island &
אי פרטי הממוקם כארבעה קילומטרים וחצי צפונית־מזרחית לחופי זנזיבר, באוקיינוס ההודי. האי נחשב לאחד מיעדי הצלילה הטובים ביותר באזור. הלודג' של הרשת היוקרתית ממוקם לבדו על האי, והוא מהרומנטיים והמפנקים בעולם. הוא אף זכה בשל כך בפרסי תיירות רבים. הלודג' מציע חדרים גדולים ומפנקים וכן פעילויות שונות: שנורקלינג, צלילה, שיט קיאקים ומסאז'ים.

לבד על האי בלודג' שנחשב לאחד הרומנטיים והמפנקים בעולם. זנזיבר

אוגנדה – Santuary Gorilla Forest Camp
אחת מרשתות הלודג'ים היוקרתיות בעולם בכלל ובאפריקה בפרט מפעילה את אתר האירוח הזה, הממוקם בתוך הפארק הלאומי בווינדי (Bwindi) באוגנדה, שהוא אתר לשימור של אונסק"ו. המחנה ממוקם בלב השמורה, המציעה נופים מגוונים של הרי געש, מפלים, אגמים והרים. האירוח במחנה הוא ברמה גבוהה, והוא מאפשר תצפית על מגוון רחב של ציפורים ובעלי חיים החיים בשמורה, ביניהם גם הגורילות הנדירות של אוגנדה.

בלב שמורה עם הרי געש, מפלים, אגמים והרים. אוגנדה

מדגסקר – Constance Hotels & Resort
לודג' מהודר על חופיו הלבנים של האי מדגסקר, שאי אפשר לטעות בנוף האקזוטי והפראי שלו, עם הצמחייה ייחודית, עצי הבאובב האנדמיים ובעלי החיים הייחודיים. הלודג' בנוי מווילות אקולוגיות פרטיות, ידידותיות לסביבה, מאובזרות ומפנקות במיוחד. ניתן לצאת לפעילויות רבות, ביניהן צלילה בריפים היפים ביותר באי. הלודג' גם מציע מטבח צרפתי משובח, חדרים גדולים ושירות מצוין.

וילות אקולוגיות פרטיות בלב הנוף הפראי. מדגסקר

מוזמביק – Vamizi Island Lodge
הלודג' היוקרתי הזה ממוקם על חופי האי השלו והאקזוטי ומיזי, שהוא חלק מארכיפלג קירימבאס שבצפון מוזמביק. האי משתרע על פני כ־ 24 דונם, והלודג' הוא היחיד על האי, ונחשב לאחד ממקומות הלינה היוקרתיים בעולם. כך למשל, בכל אחת מהווילות של המלון תוכלו ליהנות משף ובאטלר פרטיים. האי הוא גם שמורת טבע חשובה, ומשמש כבית גידול לצבי ים הנמצאים בסכנת הכחדה.

זמביה – Royal Chundu

הלודג' היוקרתי מחזיק בפרס "לודג' הספארי המוביל בזמביה" כבר מספר שנים. הוא ממוקם על גדות נהר הזמבזי שמוביל למפלי ויקטוריה, הנחשבים לאחד מפלאי תבל. הלודג' מחולק לשני חלקים, ריבר לודג' (River Lodge) ואיילנד לודג' (Island Lodge). בריבר לודג' נמצאות עשר וילות פרטיות, המרוחקות אחת מן השנייה מרחק של כמה קילומטרים. באיילנד לודג', הממוקם על אי בלב הנהר תמצאו ארבע וילות רומנטיות, והוא מתאים במיוחד לזוגות בירח דבש.

מחזיק בפרס לודג' הספארי המוביל במדינה. זמביה

נמיביה – Wilderness Safaris Little Kulala Lodge

בלב נמיביה, לצד דיונות חול ענקיות ומרהיבות, ממוקם מחנה מיוחד במינו. הוא ידוע כמקום לינה עבור מטיילים המגיעים כדי לצפות בשמיים זרועי הכוכבים. במחנה שמונה במות מוגבהות עם מיטות, שבהן ניתן ללון תחת כיפת השמיים.

מחנה מיוחד לצד דיונות חול ענקיות. נמיביה

דרום אפריקה – Sabi Sand Ivory Lodge
בקצה שמורת קרוגר, בלב הפארק הפרטי של רשת המלונות Sabi Sand, עומדות שתי סוויטות מפנקות על צמרות עצים עתיקים בני 500 שנה. לסוויטות יש מרפסות עץ ענקיות, הצופות אל לב השמורה המפוארת. בלודג' הזה מציעים גם הליכות ליליות לאור הירח, ארוחת ערב בשטח וערבי אסטרונומיה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן