למ"ס: עלייה של 5% בסך כל פדיון רשתות השיווק בנובמבר-ינואר

עלייה של 5% (במחירים קבועים) חלה בסך כל פדיון רשתות השיווק בחודשים נובמבר-ינואר. זאת לעומת יציבות בשלושת החודשים אוגוסט-אוקטובר 2012. עלייה של 2.2% חלה בפדיון של רשתות המזון, לעומת ירידה של 1.8% באוגוסט-אוקטובר 2012. כך פרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

ב-2012 גדל סך הפדיון של רשתות השיווק (במחירים קבועים) ב-3.8%, בהשוואה ל-2011; זאת בהמשך לעלייה של 1.4% בשנת 2011. בפדיון של רשתות המזון חל גידול של 2.5% (במחירים קבועים), בהשוואה ל-2011; זאת בהמשך לעלייה של 0.8% בשנת 2011.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק


צילום: מרק ישראל סלם

כמו כן, נרשם גידול במחירים קבועים בהיקף הפדיון של הרשתות המתמחות במוצרים השונים: 9.8% ברשתות הטקסטיל וההלבשה, 3.2% ברשתות של מוצרים בני קיימא, ו-3.7% ברשתות של מוצרי הקוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה הכלולים בסעיף השונות של מוצרי הצריכה.

נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימא, כלי בית ו"שונות" – מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה. פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן