עלייה של 5% (במחירים קבועים) חלה בסך כל פדיון רשתות השיווק בחודשים נובמבר-ינואר. זאת לעומת יציבות בשלושת החודשים אוגוסט-אוקטובר 2012. עלייה של 2.2% חלה בפדיון של רשתות המזון, לעומת ירידה של 1.8% באוגוסט-אוקטובר 2012. כך פרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
ב-2012 גדל סך הפדיון של רשתות השיווק (במחירים קבועים) ב-3.8%, בהשוואה ל-2011; זאת בהמשך לעלייה של 1.4% בשנת 2011. בפדיון של רשתות המזון חל גידול של 2.5% (במחירים קבועים), בהשוואה ל-2011; זאת בהמשך לעלייה של 0.8% בשנת 2011.
לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק
צילום: מרק ישראל סלם
כמו כן, נרשם גידול במחירים קבועים בהיקף הפדיון של הרשתות המתמחות במוצרים השונים: 9.8% ברשתות הטקסטיל וההלבשה, 3.2% ברשתות של מוצרים בני קיימא, ו-3.7% ברשתות של מוצרי הקוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה הכלולים בסעיף השונות של מוצרי הצריכה.
נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימא, כלי בית ו"שונות" – מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה. פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.
|
|