למרות התקלות: חברות התעופה ממשיכות להאמין בדרימליינר של בואינג

למרות תקלות טכניות שגרמו למספר שריפות במטוסי הדרימליינר של בואינג, חברות התעופה עדיין מאמינות כי מדובר בכלי טיס בטוח. הרשויות הבריטיות המנהלות חקירה לבדיקת השריפה שפרצה במטוס הדרימליינר ביום שישי האחרון, סבורות כי אין קשר בין התקרית האחרונה לתקלות הטכניות שהביאו להשבתת מטוסי הדרימליינר מוקדם יותר השנה. 

חברות תעופה רבות הודיעו כי למרות התקרית, הן יימשיכו לטוס במטוסי הדרימליינר שברשותן וכן כי ימשיכו ברכישת מטוסים נוספים. חברת וירג'ין אטלנטיק של המיליארדר ריצ'ארד ברנסון הודיעה כי היא מחוייבת להסכם הרכישה של 16 מטוסי דרימליינר. בנוסף, חברת התעופה האמריקאית דלתא הודיעה כי תרכוש 49% מחברת בואינג. 

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

השריפה שפרצה בסוף השבוע במטוס של חברת התעופה האתיופית הביא לסגירתו של נמל התעופה הית'רו וכן תקלה שהתגלתה בדרימליינר נוסף של חברת התעופה הבריטית תומפסון איירליינס, העלו שאלות חדשות בנוגע למטוס של בואינג. 

מטוס הדרימליינר של אתיופיאן איירליינס לאחר השריפה | צילום: רויטרס

התקרית האחרונה התרחשה בזמן שבואינג מנסה להחזיר את אמון לקוחותיה במטוס הדגל שלה, וחזור להיות שחקן רציני בתחרות מול חברת איירבוס בתחום המטוסים החסכוניים בדלק. 

ביום שישי, לאחר השריפה, צנחה מניית בואינג ב-4.7% וערכה הגיע ל-108.87 דולר למנייה. חברת בואינג איבדה לאחרונה 8.3 מיליארד דולר מערכה. 

בחברת בואינג פועלים במרץ על מנת לסיים את חקירת השריפה במהירות האפשרית. מהחברה נמסר כי אנשיה עובדים בשיתוף הרשויות על מנת להבין את הסיבות לשריפה. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן