shutterstock_439105162 starbucks

לנו יש את קופות החולים – להם יש, ובכן, את סטארבקס

הפתרון המפתיע של מדינת וושינגטון להתמודדות עם האתגר הלוגיסטי של מבצע חיסוני הקורונה עובר דרך רשת בתי הקפה הפופולרית
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

אחד היתרונות שהופכים את ישראל למובילה בעולם בקצב החיסון, הוא מערך קופות החולים שמאפשר להתמודד בקלות יחסית עם האתגר הלוגיסטי המשמעותי. מדינות רבות, כולל ארה”ב, מתקשות להתגבר על המכשול הזה וכעת מגוייסת למשימה הרבה מאוד יצירתיות.

כך למשל גייסה מדינת וושינגטון למשימת החיסון שותף מעניין במיוחד – סטארבקס.

לא, בתי הקפה של הרשת לא ישמשו כנקודות חיסון, אבל החברה אומרת כי תשתמש בטכנולוגיה והמומחיות הלוגיסטית שלה כדי לעזור בבחירת מיקומים נכונה לחיסונים ו”באופטימיזציית העיצוב של אותם אתרים”.

ההתגייסות של סטארבקס היא חלק משיתוף פעולה רחב יותר עם הסקטור הפרטי, שעליו הוכרז לאחרונה בוושינגטון. שותפות נוספות כמו מיקרוסופט, יעזרו בצד הטכנולוגי, בעוד שלבתי המרקחת של Costco יעזרו בשילוח ובגיוס צוותי חיסון.

מדינות נוספות בארה”ב כבר משתפות פעולה עם חברות פרטיות, אך השותפות עם סטארבקס היא הראשונה שמתבצעת מול חברה שאינה מתחום הבריאות. “סטארבקס היא לא חברה רפואית, אבל אנחנו מפעילים 33 אלף בתי קפה ומשרתים 100 מיליון לקוחות בשבוע”, אומר מנכ”ל הרשת, קווין ג’ונסון. “ויש לנו צוות ברמה בינלאומית של מהנדסי שמתמחים בעיצוב שמתמקד באנשים. הם עובדים תחת הנחייתם של גורמי הבריאות במדינה”.

שיתוף
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

הרשמה לניוזלטר

כתבות נוספות