לקבל עצה מבאפי: שרה מישל גלר על הסטארט-אפ הקולינרי שהקימה

"אפייה היא תעשייה של מיליארד דולר שלא עברה לעידן המודרני", אומרת שרה מישל גלר, מייסדת שותפה של סטארט-אפ ערכות האפייה Foodstirs, הפועל על בסיס מנויים.

בספטמבר האחרון, גלר הצטרפה לחברתה מומחית יחסי הציבור גלית לייבוב, ולמנהלת לשעבר של מרתה סטיוארט ג'יה רוסו, כדי להשיק את מותג הקולינריה שלהן. המשימה הקולקטיבית הייתה להביא את המשפחות והחברים שלהן יחד למטבח. גלר ולייבוב, שתיהן אימהות, חיפשו אחר פעילויות חינוכיות וכיפיות שירחיקו את הילדים שלהם מהסמארטפונים ומהטלוויזיות, אבל מהר מאוד הפכו למתוסכלות כאשר גילו שהאופציות שלהן מוגבלות. באופן ספציפי, הן נתקלו במחסום כאשר חיפשו אחר פרויקטים בתחום האפייה עם מרכיבים טבעיים, שניתן יהיה להכין אותם בצורה פשוטה ומהנה. "אנשים זועקים למוצרים באיכות טובה יותר, וידענו שיש לנו רעיון לשוק חדשני ואחר", היא מספרת".

"עבדתי עם זיכיונות בשווי מיליארדי דולרים", מציינת גלר, אשר הביסה ערפדים בשנים 1997-2003 כבאפי ציידת הערפדים בתכנית המצליחה, "ובו זמנית, אני יכולה לדבר ישירות לצרכן".

בהתחלה המשקיעים לא לקחו אותה ברצינות. גלר | צילום: Disneyfan89

Foodstirs מציע קופסאות חודשיות שמגיעות עם תערובות, אבקות, מקלות קרטיבים, מכשירי חיתוך עוגיות וכל הכלים החיוניים שצריך כדי להכין את המתכון, מלבד מצרכי יסוד כמו שמן, ביצים, יוגורט (מרכיב בריא לאיחוד תערובות ולזיגוג) וכלי בישול. המרכיבים בקופסא הם ללא חומרים משמרים, לא עברו הנדסה גנטית וללא צבעים וטעמים מלאכותיים.

"אני חושבת שמנוי הוא דרך מעניינת לכוון ישירות לקהל שלכם ולשים את המוצרים בתוך הידיים שלהם", מסבירה גלר. ערכות האפייה של Foodstirs זמינות במנויים של שלושה חודשים (72 דולר), שישה חודשים (132 דולר) ו-12 חודשים (252 דולר), כאשר ערכות יחידות וכלים זמינים לרכישה באתר בנפרד. נכון לעכשיו, הסטארט-אפ מציע תערובות מיוחדות בהתאם לעונות ואירועים תקופתיים כמו בראוניז בצורת לבבות ועוגיות ייחודיות לוולנטיין דיי שיצויין ב-14 בפברואר.

"אנחנו משקיעות את כל המשאבים שלנו ביצירת מוצר באיכות הטובה ביותר, ואז כשנעבור לקמעונאות, יש כבר קשר ישיר לקהל שלנו", אומרת גלר. "אנחנו יודעות מה כבר עובד בצורה יסודית". המטרה של גלר היא להעלות את מותג הלייף סטייל שלה לרמה העולמית ובסופו של דבר להחזיק בחנויות משלה. לאיזה הישג של Foodstirs היא הכי מצפה? "אני חושבת שהיום בו נצלצל בפעמון הבורסה כאשר נהפוך לחברה ציבורית יהיה יום נהדר", היא מודה.

"כשאתה הולך למשקיעים ואומר 'לבאפי יש רעיון לעסק', תראה עד כמה זה נלקח ברצינות", מתארת גלר. בתור סלבריטאית שהופכת בפעם הראשונה ליזמית, לא הכל הולך חלק עבורה ועבור הצוות שלה. למעשה, הצוות נתקל באתגרים של מימון ומשלוח מוצר בדיוק כמו כל מייסדים חדשים של עסק, אשר פועלים כדי לפתור את הבעיות. "אם יש לכם רעיון, אתם חייבים להאמין בעצמכם כאשר אף אחד לא, וללכת אחריו. (יש הרבה) דלתות שנטרקות לכם בפרצוף ופעמים שבהן אתם לא נלקחים ברצינות, אבל צריך רק אדם אחד. האדם הנכון הזה יהיה שם כדי לעזור לעצב את הרעיון ולפתח אותו".

צפו: שרה מישל גלר מספרת על הסטארט-אפ שהקימה

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן