מגמה חיובית במסחר בבורסה בוול סטריט

המסחר בבורסה בוול סטריט ננעל היום במגמה מעורבת, על רקע המגמה המעורבת בעולם ובניגוד למגמה השלילית אתמול. המשקיעים בעולם ממתינים להחלטת הריבית של הפד האמריקאי, לאחר שהפד האירופי החליט להוריד את הריבית בדצמבר. עוד ברקע למסחר – המשך עונת הדוחות.

בורסות אסיה ננעלו הבוקר במגמה מעורבת, כאשר מדד שנגחאי בסין נחלש ב-0.2% ומדד ניקיי ביפן טיפס ב-0.2%. באירופה ננעל במגמה מעורבת גם כן, כאשר הקאק הצרפתי נותר סביב רמת הפתיחה ופוטסי 100 הבריטי נחלש ב-0.3%.

צילום: thinkstock

בתוך כך, הבנק המרכזי האירופאי, ECB, פרסם אתמול כי הוא מתכנן הורדה נוספת של הריבית בחודש הבא. במחלקת המחקר של FXCM מציינים כי "הידיעה הזו רק המחישה את הפער במדיניות בין הפד לבין ה-ECB, ולמעשה למול מרבית הבנקים המרכזיים לרבות בנק ישראל, כאשר הבנק האמריקני עשוי להעלות ריבית כבר בדצמבר, וזאת לאור נתוני התעסוקה המפתיעים לטובה שפורסמו ביום שישי ולמעשה טרפו את הקלפים". המשקיעים מחכים לנתונים מעודדים נוספים, אשר יחזקו החלטה לפיה הריבית בארה"ב תעלה בדצמבר.

כל זאת עמד ברקע למסחר בבורסת וול סטריט היום, כאשר מדד הדאו ג'ונס טיפס ב-0.1%, מדד ה-S&P 500 התחזק ב-0.1% גם הוא ומדד הנאסד"ק איבד 0.2% מערכו.

מניית אפל ריכזה תשומת לב היום, בעקבות פרסום לפיו מכירות מכשירי האייפונים שלה ירדו ב-10%. הערכה זו, אשר נעשתה על ידי קרדיט סוויס, הובילה את מניית החברה לרשום ירידות של 3.1% בנעילת המסחר.

עונת הדוחות לרבעון השלישי של השנה נמשכת. בעקבות אזהרת רווח שפרסמה אתמול גאפ, מניית הקבוצה נחלשה ב-1.4% היום. מכירות הקבוצה ירדו גם הן ברבעון הקודם, בשיעור של 3%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן