מגמה שלילית בבורסות באירופה: פרנקפורט נחלשה ב-0.4%

המסחר בבורסות אירופה מתנהל בצהריים במגמה מעורבת על רקע המגמה החיובית הבוקר באסיה ואתמול בוול סטריט. החשש כי הבנק הפדרלי המרכזי של ארה"ב יאט את התמיכה בכלכלה האמריקאית פג אתמול מעט כששניים מראשי הבנק אמרו כי אין בכוונתו לסגת מתכנית ההרחבה הכמותית בקרוב.

בורסת לונדון ירדה ב-0.4% ונמצאת וסגרה חודש שלילי ראשון השנה. בורסת פרנקפורט השילה של 0.4% ובורסת פאריס איבדה 0.6% מערכה.  

בשווקים שוררת הרווחה כי למרות האופטימיות צפויים הסוחרים לשמור בהמשך היום על איפוק ולהימנע מהימורים גדולים בתום רבעון תנודתי, ולפני פרסומם של נתונים כלכליים נוספים בארה"ב בהמשך היום.

צילום: רויטרס

מאקרו

שיעור האבטלה בגרמניה בחודש יוני רשם ירידה, מ-6.9% ל-6.8%. התמ"ג בבריטניה ברבעון הראשון רשם עלייה של 0.3%, בהתאם לצפי. הסנטימנט הכלכלי בגוש היורו לחודש יוני רשם קריאה של 91.3 נקודות, מעל לצפי שעמד על 90.3 נקודות.

עוד פורסמו השבוע ביבשת מדד אמון התעשיינים בגוש היורו, שרשם בחודש יוני עלייה מרמה של מינוס 13 לרמה של מינוס 11.2, ומדד אמון הצרכנים בגוש היורו שרשם בחודש יוני עלייה מרמה של מינוס 21.9 לרמה של מינוס 18.8. בשבוע הבא צפויים להתפרסם ביבשת מדד מנהלי הרכש במגזר היצרני, נתוני המכירות הקמעוניות ושיעור הריבית בגוש היורו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן