מדד הדאו ג'ונס המשיך לטפס לשיא חדש: פייסבוק זינקה ב-4%

לאחר מגמה חיובית במדדים השבוע ושיאים של מדד הדאו ג'ונס, המסחר בוול סטריט ננעל במגמה חיובית לאחר שתביעות האבטלה הפתיעו את האנליסטים וירדו לשפל של 6 שבועות. מחר יתפרסם דוח התעסוקה הרשמי.

מדד הדאו ג'ונס עלה ב-0.3%, מדד ה-S&P 500 טיפס ב-0.1% וגם מדד הנאסד"ק עלה בשיעור דומה.

לפני דוח התעסוקה הרשמי הצפוי להתפרסם מחר, מספר תביעות האבטלה השבועיות (השבוע שהסתיים ב-1 במרץ) התפרסם היום והצביע על ירידה של 7,000 דרישות לרמה של 340 אלף, בעוד הצפי בשוק היה לעלייה לרמה של 354 אלף.

צילום: רויטרס

כמו כן, דוח נוסף שהתפרסם היום הצביע על התרחבות הגרעון המסחרי של ארצות הברית לרמה של 44.4 מיליארד דולר במהלך חודש פברואר. צפי האנליסטים עמד על התרחבות מתונה יותר לרמה של 42.8 מיליארד דולר.

אמש פורסם ספר הבז': דיווחים מ-12 המחוזות הפדרליים של ארצות הברית ציינו כי הפעילות הכלכלית התרחבה בשיעור צנוע עד בינוני מאז פרסום ספר הבז' האחרון. רוב המחוזות דיווחו על גידול בהוצאות הצרכנים – במהלך חודש ינואר ותחילת חודש פברואר – וזאת למרות שהמכירות הקמעונאיות האטו בכמה מחוזות. בתקופה זו נרשמה מגמה יציבה ואף חזקה של מכירות הרכב. כמו כן מציין הבנק כי מחירי הבתים בשוק הנדל"ן למגורים עלו בכל מחוזות הכמעט בעקבות צמצום המלאי ברחבי המדינה.

"השיתוף שלנו הפך להיות הרבה יותר ויזואלי", אמר צוקרברג בהשקת הפיד החדש של פייסבוק. "העיצוב החדש ייתן לכך מענה". הבשורה העיקרית של העיצוב החדש של פייסבוק היא מערכת שמועצבת אישית עבור על משתמש. "העיצוב החדש הוא עשיר יותר ויפה יותר. הוא יהיה זהה גם בנייד וגם במחשב, והוא יהיה מותאם אישית עבורכם".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן