מדד הטייקונים: דוחות בזן עזרו לעידן עופר להרוויח 228 מיליון שקל

עידן עופר הוא המרוויח הגדול של היום, כך על פי מדד הטייקונים של פורבס. בעל השליטה בחברה לישראל הוסיף היום להונו 228 מיליון שקל בעקבות זינוק של 2.6% במניית החברה. מנצחים נוספים היום: מיקי פדרמן בעל השליטה באלביט מערכות שהרוויח 93 מיליון שקל ואלפרד אקירוב בעל השליטה באלרוב ישראל שהכניס לכיסו 57 מיליון שקל. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

היום דיווחה בזן, החברה הבת של החברה לישראל על מחיקת הפסד של 34 מיליון דולר שנרשם ברבעון המקביל אשתקד, ועל מעבר לרווח מנוטרל של 4 מיליון דולר. הרווח התפעולי של החברה עומד על 53 מיליון דולר – זינוק של 380% לעומת הרבעון הראשון של 2012, אז עמד הרווח התפעולי על 11 מיליון דולר. לעומת זאת, ההכנסות ברבעון ירדו לרמה של כ-2.33 מיליארד דולר, בהשוואה לכ-2.45 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. מניית בזן הוסיפה 4.9% לערכה.

עידן עופר | צילום: רויטרס

ברשימת הלוזרים היומית, המפסיד הגדול היום הוא דויד עזריאלי, בעל השליטה בקבוצת הנדלן איבד 69 מיליון שקל לאחר שמניית החברה נחלשה ב-0.7%. איל נדלן נוסף ברשימת המפסידים הוא לב לבייב. בעל השליטה באפריקה ישראל איבד 12 מיליון שקל בעקבות ירידה של 1.8% בערכה של מניית החברה. 

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן