מדריך הרכב 2017: התוספות האקזוטיות ביותר של השנה

הרכבים הטובים ביותר לשנת 2017 מגיעים עם כמה תוספות אקזוטיות ודי מופרזות. האם מישהו באמת צריך ערכת דייג בעלות של 100 אלף דולר ברכב השטח שלו מבית בנטלי? ראו בעצמכם…

בין שלל תכונות הבטיחות המגוונות שלה, ה-וולבו S90 (נוסעים ומסחרית) יכולה להבחין בחיות יער כמו צבאים או דישונים – ואוטומטית לנעול את הבלמים. מערכת "City Safety עם יכולת זיהוי בעלי חיים גדולים", כפי שהיא נקראת, אולי לא נראית הכרחית למי שמתגורר בעיר, אבל היא יכולה גם לזהות חיות אורבניות – כמו הולכי רגל ורוכבי אופניים.

מערכת הזיהוי של וולבו בפעולה | תמונה: אתר החברה

חובבי הדייג שבכם יכולים לצייד את רכב השטח בנטלי Bentayga שלהם בערכת דייג פיתיונות מהודרת מבית Mulliner: ערכת ציוד למומחים ובה מיכל אחסון עשוי עור עבור החכות והרשתות וגם צידנית צינון אלגנטית בשביל הכיבוד. היא אפילו כוללת מנגנון לנטרול הלחות, כדי למנוע הדברים לקבל ריח מעופש. בבנטלי קבעו מחיר של 100 אלף דולר ומעלה. הדגים נמכרים בנפרד.

עם מיכל אחסון גדול למראה ומואר הממוקם באזור תא המטען, אשר ניתן להשתמש בו גם כצידנית על גלגלים, לטנדר Ridgeline 2017 של הונדה אפשר גם להתאים מערכת שמע של 540 וואט ושישה רמקולים עוצמתיים ואטומים למים שהופכים את תא המטען לתיבת תהודה ענקית על גלגלים. תחשבו על זה כעל בומבוקס עם ארבעה גלגלים וארבע דלתות.

לצאת לדוג בסטייל עם בנטלי | צילום: אתר החברה

דילמה ארוכת שנים של כל מי שמבצעים פעילויות ספורט בסוף השבוע היא מה לעשות עם מפתחות הרכב, או עם ההתקן הייעודי ברכבים ללא מפתח, בזמן שהם הולכים לשחות או לרכב על אופניים. ביגואר פתרו את הבעיה הזו, לפחות עבור מי שיהיו בעליהם של רכבי השטח החדשים מסדרת F-PACE שמגיעים עם אופציה למפתח ייעודי לפעילויות, אשר משלב את שבב המפתח האלקטרוני בתוך צמיד לביש וחסין למים עבור פרק כף היד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן