מהן עשר פרסומות ה-YouTube הטובות של השנה ואיך בוחרים אותן?

כל שנה YouTube מכתירה את עשר הפרסומות הטובות ביותר שהתפרסמו בה בשנה שחלפה. השנה, העשירייה המנצחת שהופיעה באתר בין מרץ 2013 לאפריל 2014 זכתה ל-620 מיליון צפיות ובסך הכל 924 מיליון דקות צפייה.

אז על פי מה מחליטה YouTube אילו פרסומות הן הטובות ביותר? החברה יצרה אלגוריתם הקובע את הדירוג של הפרסומות לפי מה שבאתר מכנים "האינדיקטורים החזקים ביותר לבחירת הצרכן". האינדיקטורים הללו הם חלק מרכזי מהאסטרטגיה של YouTube להשגת מפרסמים והם כוללים את מספר הצפיות הכולל של המודעה ואת אחוז הצפיות שהגיעו בעקבות לינק בתשלום לעומת אלו שאינם בתשלום.

בראש הרשימה, עם הכי הרבה צפיות ובהפרש גדול מככבת הפרסומת של turkish airlines המציגה תחרות "סלפי" בין כוכב הכדורסל של הלוס אנג'לס לייקרס – קובי בריאנט והכדורגלן הארגנטינאי- ליונאל מסי.

בדומה לפרסומות הטלוויזיה הטובות ביותר, גם מודעות YouTube מספרות סיפור אך מה שמעניין היא העובדה שהן ארוכות בהרבה מהגרסאות הטלוויזיונות. אורכן של פרסומות YouTube מגיע בממוצע לדקה וחצי,  כך שההנחה כי אנשים לא מבזבזים יותר מדקת תשומת לב על פרסומות מתבררת כלא נכונה.

אז הנה הן עשר הפרסומות הזוכות (בסדר יורד):

1. במקום הראשון-כדורגל Vs. כדורסל

2. YouTube's 2013 Rewind

3. הנשיקה הראשונה של WREN

4. וולוו עם הפיסוק של ואן דאם

5. פרסומת הסופרבול של באדווייזר

6. המנצחים של נייק

7. הפמיניזם של פנטן

8. רוח הזמן של גוגל

9. למען ילדי סוריה

10. קורנטו הטורקית

חעע

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן