מה חדש: כך תארחו כמו מקצוענים וגם – עיצוב הבית באמצעות חיפויי קיר

קולקציית שמלות ערב בהשראת סיפור יציאת מצרים, ספר שיהפוך אתכם לאשפי קוקטיילים ולמארחים מועדפים, נעלי ריצה בטכנולוגיה חדשנית וסדרת מוצרים חדשה לטיפוח השיער

אופנה עילית

בית האופנה KK Couture בבעלותה של קים קסאס משיק בימים אלה את קולקציית Walk like an Egyptian, קולקציית ערב השואבת את עיקר השראתה מהמיתולוגיה היהודית ומסיפור יציאת מצרים.

המעצב, דור יעקב, משלב בפריטי הקולקציה בין ישן לחדש, ועושה שימוש בעולם החייטות אליו הוא כל כך מתחבר ובאלמנטים מהמסורת העברית והמצרית – לצד ג'קטים עם משחקי אורכים, מכנסיים מחויטיים בשילוב חצאיות, ושימוש בכריות כתפיים ניתן לראות ריקמות מחורזות בעבודת יד בדמויות אלים מצריים, תכשיטי זהב מושחרים, שימוש בכריכות ספרי סידור כתכשיטים, ועוד.

מתוך קולקציית הערב של KK Couture. צילום: דניאל אלסטר

פלטת הצבעים מורכבת משלושה צבעי בסיס עיקריים: שחור, זהב ונחושת. הבדים בהם נעשה שימוש הם בדי קרפ לייקרה, שיפון משי, עור מנוחש וקרוקודיל.

טווח מחירים: שמלות ערב להשכרה מ-4,000 שקל, שמלות כלה להשכרה מ-14,000 שקל; שמלות one of a kind לרכישה מ-25,000 שקל

להשיג: כל ישראל חברים 4, נווה צדק, תל אביב

מסיבת קוקטייל

'זמן אמיתי', בית הספר לברמנים המוביל בישראל, חוגג שלושים שנות תרבות השתייה ומשיק לקגל המאורע את הספר THE BARMEN'S BOOK הכולל 340 עמודים של 80 קוקטיילים, שיטות עבודה, סודות מעולם האלכוהול, הבר והברמנים שעובדים בו.

בספר השתתפו כותבים רבים מענף הבר והאלכוהול, כמו אריאל לייזגולד, עופר חבקין, שחף טל, חיים גן, שירי נחום, יואב סוכרי, רני כהן, מנהלים מקצועיים בחברות האלכוהול ועוד אושיות אלכוהול בכירות ומדריכי בית הספר.


ספר הברמנים. תהפכו תוך דקות למארחים האידיאליים. צילום: יח"צ

הספר, שמקיף את תרבות השתייה, כולל מתכונים והוראות הכנה למשקאות וקוקטיילים, מידע מקיף אודות ארצות הייצור, שבירת מיתוסים, טיפים לאירוח, טיפים לבניית בר ביתי ודרכי השתייה המומלצות לכל משקה ומשקה. 

מחיר: 130 שקל
להשיג: zmanamitishop.co.il

מזון-על, אבל לשיער

רשת SABON משיקה סדרת מוצרי טיפוח חדשה לשיער, בשלושה שלבים:
פילינג קרקפת, שמפו לשיער, ומסכה לשיער 3 ב-1 ושני מוצרים משלימים: שמפו יומיומי וסרום לשיער.

הסדרה החדשה קיימת בשני ניחוחות – מהאהובים של המותג – גרין רוז ויסמין.

קולקציית המוצרים לטיפוח השיער של Sabon. צילום: רונן מנגן

מוצרי הסדרה מבטיחים טיפול לקרקפת באמצעות פילינג והסרת תאים מתים; שמפו לניקוי, הזנה והגנה ומסכה משקמת לשיער יבש ופגום המזינה את השיער ומעניקנה לו רכות וברק.

להשיג: חנויות הרשת ובאתר sabon.co.il/he

התחכום שבפשטות

מעצבת הטקסטיל טרישיה גילד משיקה ׁׁקולקציה אישית וייחודית בהשראת מלאכות היד העתיקות בהן צביעה טבעית, סיתות אבן ושיש, אריגה ועוד. המחשבה מאחורי הקולקציה היתה ליצור בדים וחיפויים שישתלבו בהרמוניה בכל חלל מודרני.

הקולקציה מציעה מגוון רחב של בדי ריפוד, חיפויי קירות ווילונות בדוגמאות של משיכות מכחול רכות היוצרות מלבנים ועיגולים המאורגנים בצורה אקלקטית, צבעים עזים לצד גוונים בהירים, אריגות עתיקות, שיש אירופאי טבעי, וינטאג', פרחים ועיטורים יפניים, ומגוון רחב של משחקים גאומטריים – כל אלו מתמזגים לכדי שמונה סדרות שנרא שנוצר באופן אישי ומדויק בעבור כל חלל.

הכל עניין של זווית. צילום: Designers Guild studio

להשיג: עילית הלבשה לבית, הרצל 37, תל אביב, בחנויות העיצוב המובחרות ובאתר 
elitehome.co.il

בלתי מורגש

הסדרה האייקונית Ghost של מותג ריצה BROOKS מאופיינת בנעליים בלתי מורגשות כמעט, אשר בו זמנית מעניקות את הריכוך והתמיכה הנחוצים – אפילו למרתון. אחרי שזכתה בתואר נעל השנה בבחירת העורכים ב"Runner's World" שבע פעמים, הסדרה מתרחבת ומציגה את הנעל ה-12, המאזנת, באופן מדויק לדברי המותג, בין רכות לרספונסיביות ומבנה עילי מתוחכם.

נעל הריצה החדשה של ברוקס. שילוב בין טכנולוגיה למבנה מתוחכם. צילום: Brooks studio

השדרוג המשמעותי ביותר בדגם הנוכחי, שמשקלו 290 גרם בלבד, הוא המבנה העילי שעוצב בטכנולוגיה חדשה אשר הופכת אותו לגמיש, תומך ובלתי מורגש. מבנה הנעל הופך אותה למתאימה במיוחד לרצים במשקל בינוני ולריצות ארוכות, כולל ריצת מרתון, ומעניק לה רמה גבוהה של יציבות, הסתגלות לרגל ונוחות בזמן הריצה ולאחריה.

מחיר: 600 שקל
להשיג: בסניפי רשת BROOKS ובחנויות המובחרות

אותנטיות אבסולוטית

הבושם החדש BLOOM AMBROSIA DI FIORI של בית האופנה גוצ'י נוצר על ידי המעצב אלסנדרו מיקלה יחד עם הבשם אלברטו מורילאס בהשראת המשפט "החופש להיות עצמך". הוא מהווה המשך לסדרת בשמי Bloom אך מקבל עומק עם תערובת פרחים נדירים, כמו יסמין, טוברוז ורנגון.

גוצ'י בלום אמברוזיה. קלאסי וממכר. צילום: יח"צ

לתערובת הייחודית מתווספים ורד דמשקאי ושורש אוריס המעניקים לניחוח פן נשי ואלגנטי.

גם הבקבוק המוכר של סדרת בשמי Bloom עוצב מחדש ונצבע לכה בגוון בורדו עמוק, אותו משלימה התווית הקלאסית בוורוד רך.

מחיר: 569 שקל, 100 מ"ל
להשיג: רשתות הפארם

מפינוקי החורף

נספרסו משיקה במהדורה מוגבלת תערובות קפה בטעמים בהשראת קינוחים נורדיים. הטעמים כוללים קפסולות למכונות נספרסו המוכרות וגם למכונת הוירטואו החדשה. בנוסף, דרגות החוזק משתנות בין הקפסולות (בין 5 ל-6) וגם התאמתן לגודל מסוים של כוס (המלצה). 

תערובת קפה בטעם קלאודבר. צילום: יח"צ


בין הטעמים הכלולים במהדורה המוגבלת: תערובת הקפה בטעם קלאודברי בדרגת חוזק 6.
קלאודברי (אוכמניות ענן בתרגום חופשי), הוא פרי יער נדיר הגדל בלאפלנד. המקומיים נוהגים לכנות אותו "הזהב הכתום". למי שאוהב שילוב של טעמי קפה עם פירות יער, מדובר בתערובת מנצחת. התערובת מומלצת לשתייה כלאטה מקיאטו, עשיר בחלב. התערובת עם טעמים מתקתקים של ריבה, פירותיות מובחנת, וחמיצות קלילה.

בוירטואו עניינה במיוחד תערובת הקפה קפה בטעם מאפה קינמון ושקדים בדרגת חוזק 5, שמומלצת לשתייה בכוס מאג (230 מ"ל). מדובר על טעמי מאפה שבדי קלאסי, המשלב קינמון והל והוא ההשראה לתערובת המתאפיינת בטקסטורה חלקה במיוחד, תווי ביסקוויט ועוצמתיות בינונית.

להשיג: באתר נספרסו www.nespresso.com, בשירות הטלפוני 2500* ובבוטיקים ברחבי הארץ

בכורה ישראלית

"שחרורו של רוג'רו מהאי של אלצ'ינה", האופרה הראשונה שנכתבה בידי אישה, תעלה בבכורה ישראלית בביצוע של תזמורת הבארוק ירושלים בשיתוף "מיתר אופרה סטודיו". האופרה נכתבה על ידי פרנצ'סקה קאצ'יני בשנת 1625.

תזמורת הבארוק ירושלים. צילום: rustam baeramov


סגנון הכתיבה של פרנצ'סקה הוא סגנון תחילת האופרה: בדומה לאופרות של מונטוורדי, ושל אביה ג'וליו קאצ'יני, כתבה פרנצ'סקה בסגנון שבו ההבעה הרבה ניתנת לדיבור המוסיקלי של הדמויות הראשיות ואילו לדמויות המשניות שירים קליטים ופשוטים. התוצאה היא מעין תאטרון מוסיקלי עתיק, מרהיב, מלא צבע, חושניות, הבעות ורגשות.

המופעים: יום ג', 17.12.2019 בשעה 20:00 – אולם קריגר, חיפה; יום א', 22.12.2019 בשעה 20:00 – ימקא הבינלאומית ירושלים (כולל הדלקת נר משותפת); יום ב', 23.12.2019 בשעה 20:00 – אולם צוקר, היכל התרבות תל אביב (כולל הדלקת נר משותפת)

מהפכה בענף הבירה

מותג הבירה האמריקאי באדוויזר מגיע לישראל, זאת כחלק ממהלך התרחבות של המותג בעולם. הבירה תופץ בישראל על ידי חברת הכרם שנבחרה על ידי המותג העולמי.

בירה באדוויזר, המסווגת כלאגר פרימיום, נולדה במיזורי, ארצות הברית, בשנת 1876 וממוקמת במקום ה-33 ברשימת מותגי העל העולמית. היא נמכרת בכ-90 מדינות ברחבי העולם.

Budweiser. הבשלה ארוכה האורכת חודש ימים. צילום: יח"צ


היא ידועה כבירה בעלת טעם מאוזן ו-5% אלכוהול. אחד הרכיבים המרכזיים שמשפיע על טעמה הוא האורז, שהופך אותה לבירה קלה במיוחד.

להשיג: רשתות השיווק, חנויות משקאות וברים ברחבי הארץ

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן