מה חדש: פולו ראלף לורן חוגג 50 וגם – קולומביה עם קולקציית סטריט חדשה

סרט דוקומנטרי חדש, לרגל חגיגות ה-50 למותג ראלף לורן, מותג ביגוד ספורט וסקי שיוצא עם קולקציית סטריט וגם ג'וני ווקר פותחים מתחם פופ-אפ בת"א
אמריקן דרים

הסרט הדוקומנטרי Very Ralph, שעלה לאקרנים בשבוע שעבר ומציג את סיפור חייו של מעצב האופנה האמריקאי ראלף לורן (80), מתאר את הדרך הארוכה של ראלף להצלחה ולהפיכתו למותג המייצג את החלום האמריקאי.
יציאת הסרט מלווה את חגיגות ה-50 שנה למותג פולו ראלף לורן והוא חושף את דרכו של ראלף בתעשיית האופנה, את אהבתו לבגדים, למשפחתו ואיך בנה את עצמו – מנער להורים מהגרים שגרו בברונקס ועד למעצב-על מוערך.

"הכי ראלף". לא עוצר גם בגיל 80. צילום: לאס גולדברג, ראלף לורן

הסרט זמין לצפייה ב-HOT, Yes, ובסלקום TV

קולקציות האופנה של פולו ראלף לורן נמכרות בישראל ברשת חנויות פקטורי 54, באתר הרשת ובחנות הדגל של ראלף לורן בקניון רמת אביב

לאישה החזקה

שנות ה-60 היוו את ההשראה לקולקציה החדשה של המעצבת הילה טולדנו לחורף 2020. קולקציית Ma Petite כוללת מגוון תיקים קטנים בצעוניות פסטלית עם פיגמנטים יחודיים לטולדנו, כמו Royal purple, Baby blue, Neptune green, ועוד. 

הצבעוניות העל-עונתית בה בחרה המעצבת משתלבת עם גווני הסתיו והחורף לצד הגוונים הקלאסיים שמככבים העונה, והכל בגישה עיצובית של נשיות ורוך שמגיעים ממקום בטוח ויציב.

קולקציית חורף 2020 של טולדנו. רכות ועוצמה בו זמנית. צילום: רותם לבל


"אין ניגוד בכך שאישה משדרת רכות ועוצמה בו זמנית", טוענת הילה ומוסיפה, "האישה של טולדנו מספיק חזקה ובטוחה בעצמה כדי לתת ביטוי לנשיות בלי להתנצל".

טווח מחירים: 120-2,600 שקל
להשיג: www.toledano.studio, רשת רזילי ומגוון חנויות (רשימה באתר), או בסטודיו, בתיאום מראש, רמב"ם 5, תל אביב

יותר שעות שינה איכותית, פחות מתח וחרדה

רשת גולף & קו מחזקת את מעמדה בתחום ה-Wellbeing ומשיקה, לראשונה בישראל, שמיכה כבדה שמבטיחה לסייעה בשינה איכותית יותר, ובהפחתת מתח וחרדה. 

איך היא עושה את זה? המילוי הייחודי של השמיכה מפוזר באופן שווה ליצירת נקודות לחץ מתונות על הגוף, כך שהשמיכה מדמה חיבוק חזק, המאפשר לגוף רגיעה מיידית, משרה תחושת בטחון, ומסייע בשינה שלווה ועמוקה יותר, מסבירה ד"ר ענת כרם אנג'ל, חוקרת במדעי החיים ומטפלת בפסיכותרפיה גופנית מבוססת מחקרים חדשים במדעי המוח.

השמיכה הכבדה של גולף אנד קו. צילום: ערן סלם


לדבריה, בהם היא מתבססת, בין היתר על מחקר של מגזין Journal of Sleep Medicine and Disorders שנערך בשנת 2015, והעלה כי שימוש בשמיכה כבדת משקל מעלה את מספר שעות השינה של המשתמשים ואף מעניק שינה שלווה יותר, "משקלה הכבד של השמיכה נחווה לעיתים כמו מגע אוסף ומחזיק, הנותן לאדם אפשרות לחוש את גבולות גופו, ואת הגוף כולו כשלם ומאוחד. חוויות אלה תומכות בתהליך של קרקוע ובחיבור לביטחון קיומי, פיזי ורגשי".

מחיר: 699 שקל
להשיג: סניפי הרשת ובאתר

צפו ללא צפוי

Columbia, מותג האופנה המזוהה עם קולקציות ספורט וסקי, פותחת חנות בנמל תל אביב בקונספט החדש של המותג – Casual. הוא כולל עיצוב ייחודי, קולקציות משתנות ופריטים אורבניים ואופנתיים יותר לצד הפריטים מבוססי הטכנולוגיה של המותג. 

בחנות החדשה יוצגו באופן בלעדי קולקציות קפסולה ושיתופי פעולה מיוחדים.

סטפן לגר בקמפיין קולומביה לחורף 19/20. צילום: אוהד קב, יח"צ


הקולקציה האורבנית מתחלקת לשתי תתי-קולקציות: ביגוד (Lodge), הכוללת פריטים צבעוניים ונינוחים בדגש על בדים בדים מפנקים, חמימים, רכים ונעימים, כמו פליס וכותנה, וניכר כי הרבה יותר נועזת וטרנדית ביחס לפריטי הביגוד בקולקציות שונות של המותג; נעליים (Shift), מציגה פרשנות של המותג לנעלי סניקרס. העיצב העדכני והאורבני, אך עם זאת עדיין קשיח ועמיד, מעניק לנעליים חיבור גם לאורבניות וגם ליציאה לשטח.

טווח מחירים: ביגוד 199-2,999 שקל, נעליים 400-999 שקל
להשיג: כ"ג יורדי הסירה 1, נמל תל אביב

כל אחד והג'וני שלו

מותג הוויסקי Johnnie Walker חוגג 200 שנה להיווסדו ולרגל המאורע הוקם מתחם פופ-אפ ייחודי של המותג בשרונה תל אביב. 

המתחם יכלול חווית אירוע שתאפשר לקהל הרחב לגלות לאיזה וויסקי של המותג הוא הכי מתחבר, זאת באמצעות טעימות של המהדורות השונות של ג'וני ווקר.

מתחם הפופ-אפ של ג'וני ווקר. צילום: דה פלוס


בנוסף, הקהל יוזמן לצפות בהרצאות של אורחים מעוררי השראה ופורצי דרך בתחומים שונים, בהם המאיירים יהודה ומאיה דביר, הכתב איתי אנגל, הספורטאי יובל שמלא, רוכבת האופנוע אחינועם הראל והבימאי והתסריטאי רוני קובן.

מתחם שרונה, ת"א, 5-23 בדצמבר
לפרטים נוספים והרשמה להרצאות: www.jw-popup.co.il

אורבני, גברי ומחוספס

המותג האמריקאי קאטרפילר משיק את קולקציית נעלי החורף לגברים. הקולקציה מציעה מגוון רחב של דגמים המתכתבים עם אורח החיים האורבני. המראה המאפיין את המותג נשמר – מחוספס ואותנטי, וגם האיכות המזוהה עמו – עמידות, חוזק, וחדשנות טכנולוגית.

נראה כי ניתן דגש רב על הפרטים, כמו מבנה גפה ייחודי המקנה איכות ועמידות, רפידה תומכת באזור העקב שמקנה יציבות וגמישות מירבית הבולמת זעזועים, עורות עמידים למים ושפשופים וטכנולוגיות נוספות של המותג, למשל, בטנה מיוחדת המונעת הזעה וריח.

מתוך קולקציית הגברים לחורף של קאטרפילר. צילום: אסף לוי


הקולקציה חולקה לארבע קטגוריות: נעלי סניקרס עשויות בד ועור בגווני אפור, שחור, לבן וכחול; נעליים ומגפונים קלי משקל במראה קלאסי ובמראה של נעלי עבודה; דגמים המאופיינים בעיצוב ספורטיבי-אורבני בהשראת הטרנדים המובילים; ודגמים במראה קלאסי עם טוויסט ובצבעוניות חורפית.

טווח מחירים: 299-499 שקל
להשיג: רשת גלי

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן