מודל היופי, גרסת 2016: קולקציה חדשה של בובת ברבי בגזרות וצבעים שטרם נראו

ברבי כבר אינה רזה עוד באופן לא אפשרי, מפותחת, חטובת מותניים וארוכת רגליים. מעתה היא גם עגלגלה, קטנטנה או גבוהה, עם מבחר רב של צבעי עור ועיניים וסוגי תסרוקות שונים.

יצרנית הצעצועים Mattel הודיעה על ליין חדש, כולל ומגוון של בובות ברבי לאחר יותר מחמישה עשורים בהם הבובה עוררה מחלוקת ערה בשל גזרתה הלא ריאליסטית והמראה האחיד שלה. קו הבובות של ברבי לשנת 2016, "הפשניסטיות" (Fashionistas), כולל ארבע סוגים של מבני גוף (המקורי, ועוד שלוש מידות חדשות), שבעה צבעי עור שונים, 22 צבעי עיניים, 24 תסרוקות ומבחר רחב של תלבושות שמבקשות למשוך את הילדים המודרניים, כמו גם אספנים מבוגרים.

forbes.com ברבי במגוון צבעים וגזרות, מתאימה עצמה לעולם המודרני | גלריית

אחת מהברביות הגבוהות החדשות לובשת וסט עור וגופית ספורט, מה שנראה כמו הורדת רף אופנתית. לאחרת יש שיער כהה, משקפיים ווסט שמכוסה בפרצופי אימוג'י. לבובות הללו יש גם רגליים שטוחות, במקום הגרסה המוזרה, המחודדת, המוכנה לעקבי סטילטו מראש, של השנים הקודמות.

"אנו מאמינים שיש לנו האחריות כלפי הילדות וכלפי ההורים לשקף מודל יופי רחב יותר" אמרה אוולים מאזוקו, המנכ"לית העולמית של ברבי וסמנכ"לית בכירה בחברת Mattel.

זהו אינו הניסיון הראשון של ברבי לעבור מודרניזציה בחודשים האחרונים. בנובמבר, Mattel כללה גם ילד קטן במודעה שפרסמה למהדורה מוגבלת של שיתוף פעולה בין ברבי לבין בית העיצוב Moschino. החברה מקווה שהקולקציה החדשה שלה תאיץ את המכירות, שמדרדרות כבר שמונה רבעונים רצופים. ב-2014, עקף המותג הדני לגו את Mattel והפך להיות יצרן הצעצועים הגדול בעולם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן