מיהו הישראלי המסתורי שיעשה קופה מעסקת הענק של AT&T וטיים וורנר?

לעסקת הענק בעולם המדיה בין ענקית התקשורת AT&T וטיים וורנר, ענק בפני עצמו בתחום התוכן, יש זווית ישראלית מעניינת.

בעל המניות הפרטי הגדול ביותר בטיים וורנר הוא הישראלי לשעבר אביב (ויוי) נבו- מיליארדר בעל פרופיל תקשורתי נמוך באופן קיצוני, כמעט מסתורי. נבו הקפיד שלא להחזיק יותר מ-5% ממניות טיים וורנר (דרך NV Investments שבבעלותו) מה שהיה כופה עליו חשיפה ציבורית, ממנה הוא נמנע באדיקות.

נבו, 51, יליד בוקרשט, ירש סכום כסף מאמו המוערך ב-10 מיליון דולר ומשם החל במסע השקעות מוצלח בתחומי הדוט.קום, המדיה והבידור שהפך אותו לדמות מוכרת ולאיש סודן של דמויות בכירות מתחומי הפיננסים, הבידור והטכנולוגיה. גם הם לא יודעים במדויק כיצד נבו עשה את הונו ומשתאים על כך שאפילו גוגל לא מנדבת פרטים על כך. שוויו המדויק של נבו טרם הוערך. הטענה החוזרת שמדובר ב"איש של אנשים", בעל חושים עסקיים חדים ותזמון מושלם.

מטה טיים וורנר בניו יורק

נבו מעורב בטיים וורנר משנות ה-90 ומקורב מאוד ליו"ר ומנכ"ל טיים וורנר לשעבר, ריצ'רד פארסונס (כיום יו"ר זמני של קבוצת ה-NBA לוס אנג'לס קליפרס). הוא אף תיווך בכמה עסקאות בין חברות אינטרנט לחברות מדיה מסורתיות, והיה דמות משמעותית בניסיון ליצור שותפות בין יאהו, MSN ו-AOL.

קשריו הבלתי נגמרים של נבו מעוגנים היטב בעולם הזוהר והבידור של לוס אנג'לס ובעברו נרשמו אירוסין לשחקנית הסינית ז'יאנג ז'יי ("נמר דרקון") ומערכת יחסים עם דוגמנית העל קייט מוס.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן