מים, קפה ו-ואן דאם: 3 הפרסומות שהצליחו להשתחל אל רשימת 10 הקליפים הנצפים ביותר של יוטויוב

אף אחד לא יופתע מרוב הסרטונים שכבשו השנה את פסגת הפופולריות ביוטיוב. הגרסה הצבאית של הארלם שייק, הגרסה הפרודית של סטיב קרדינל לקליפ "כדור הרס" של מיילי סיירוס, ו"איך עושה שועל" של Ylvis, הם רק כמה דוגמאות.

אבל השנה, נכנסו בפעם הראשונה שלושה סרטונים של חברות, או במילים אחרות – פרסומות, אל רשימת עשרת הקליפים הנצפים ביותר. מדובר בפרסומת למים המינרליים אביאן, שזכתה ל-100 מיליון צפיות ב-10 שבועות, פרסומת הדגמת "הפיסוק האפי" של ואן דם עבור וולוו, ופרסומת בית הקפה המצחיקה/מפחידה לסרט האימה קרי.

התוצאה משקפת את ההבנה של החברות כי שידור של פרסומות בטלוויזיה שוב ושוב, כבר לא מספיק כדי למשוך תשומת לב. ואכן מהר מאוד הופיעו ברשת סרטוני פרודיות על הפרסומות המקוריות, אשר יצרו עוד יותר עניין ובאז סביבן. יותר מ-1,200 סרטוני חיקוי ל"פיסוק האפי" למשל גרפו כ-4 מיליון צפיות.

הנה רשימת 10 הפרסומות שזכו להכי הרבה צפיות ביוטיוב בשנה האחרונה:

1. התינוק ואני של אביאן
2. רישום היופי האמתי של דאב
3. ילדי שנות ה-90 – אקספלורר
4. "מבחן נהיגה" של פפסי מקס
5. Girls Don't Poop של PooPourri
6. Ship My Pants של Kmart
7. פרסומת הגמל של GEICO
8. פרסומת הסופרבול "החקלאי" של ראם
9. Game Day של פולקסווגן
10. פרסומת הפרום של אאודי

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן