מי צריך 80 יום? כך תראו את העולם כולו בשלושה שבועות

מי אמר שהקפת העולם אורכת 80 יום? היום, בין אם אתם עושים זאת בעצמכם, או נעזרים במדריך מוסמך, על מנת להשלים טיול מסביב לעולם תזדקקו לשלושה שבועות בלבד. אתר התיירות Startle.com מציע מספר רעיונות לטיולים מסביב העולם, החל ממסע בעקבות אייקוני תרבות וסלבריטאים, סבב מסיבות שוות ואפילו טיסה במטוס פרטי בשמי כל העולם. 

"ביקור באתרים המדהימים שיש לעולם להציע, הוא הבסיס של כל טיול מסביב לעולם", מסבירה איימי קוטקין, מנכ"לית חברת התיירות מסעות סמיתסוניאן ומוסיפה כי "היכולת לספר על הקפה מושלמת של העולם מסבה המון גאווה". 

חברת  TCS & Starquest המספקת שירותי טיסה פרטיים, מציעה ללקוחותיה מגוון אפשרויות טיסה מסביב לעולם למשך 23 ימים. אחד הטיולים המומלצים הוא "הלהיטים הגדולים". במסגרת מסלול זה, המטיילים מבקרים באתרי התיירות המובילים בעולם. הטיול מתחיל בעיר קוסקו שבפרו, שם לומדים המטיילים על תרבות בני האינקה הקדומים ומסתיים במסיבת קוקטייל מפוארת במרוקו. בנוסף, תמורת 68 אלף דולר תוכלו להגיע לאתרים פופולריים נוספים כמו מקדש המאצ'ו פיצ'ו בפרו, הטאג' מאהל בהודו והפירמידות במצרים. 

68 אלף דולר ואתם שם. מאצ'ו פיצ'ו בפרו | צילום: רויטרס

אוהבי האסטרונומיה יכולו ליהנות מצפייה בליקוי חמה מעל מפרץ האלמוגים הגדול בעולם, גרייט ברייר ריף באוסטרליה, במסגרת טיול מיוחד שעלותו 64 אלף דולר. כמו כן, אם אתם נמנים עם חובבי מלונות היוקרה, אתם מוזמנים להצטרף למסע ברשת מלונות 4 העונות שייקח אתכם לכל קצוות תבל, מהוואי ועד להודו תמורת 67 אלף דולר.

קצת שלווה. מלון 4 העונות בבורה בבורה | צילום: יח"צ

אם אתם מחפשים להשתלב בתרבויות המקומיות, רשת מוזיאוני הסמיסוניאן בשיתוף עם נשיונל ג'יאוגרפיק יפגישו אתכם עם גיישה אמיתית בטוקיו, ייקחו אתכם לצייד גורילות ברואנדה ויכניסו אתכם אל מאחורי הקלעים בהופעה של להקת הגרייטפול דד בבאלי. גם עבור טיול זה תאלצו להיפרד מ-67 אלף דולר. בנוסף, חברת נשיונל ג'יאוגרפיק מזמינה אתכם לחקור את פלאי הטבע השונים ברחבי העולם יחד עם סלבריטאים שונים הנוהגים להצטרף למסעות אלה. 

מחפשים טיול אתגרי? סעו לצפות בגורילות בפארק הלאומי ברואנדה | צילום: רויטרס

גם חברות ספנות מציעות שיוטים מסביב לעולם. אולם במקרה שתבחרו באופציה הימית, המסע יהיה ככל הנראה מעט ארוך יותר מ-80 יום. מחיר שיוט המקיף את העולם בחברת קריסטל קרוז למשל מתחיל ב-38 אלף דולר ואורך כ-89 ימים. אולם, אם תרצו לטייל לבדכם, תוכלו לפנות לחברות המספקות שיוטי יוקרה שיתכננו עבורכם מסלול קל ומהנה הכולל את כל אתרי החובה בהתאם לסגנונכם האישי. 

גם זו אופציה. אוניית קרוזים עוגנת בוונציה | צילום: רויטרס

אם יש לכם אפשרות לקחת חופשה ארוכה מהעבודה וסקרנות לגלות מקומות חדשים ותרבויות שונות, הצטרפו למסלול שמתאים לכם ואל תשכחו לתעד כמה שיותר בשביל הרגעים הנוסטלגיים בהמשך.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן