מלון עסקים חדש נפתח בלב סצנת הסטארט-אפים של תל אביב

מלון עסקים חדש נפתח לאחרונה בתל אביב, בתוך בניין עסקים בן שנתיים בו יושבות חברות מובילות כמו פייסבוק ישראל, קרן הסיכון AOL, אוטודסק וסטארט-אפים רבים.

המלון, אשר הוקם על ידי רשת פתאל בהשקעה של כ-200 מיליון שקל וממוקם באותו בניין שעל שמו הוא נקרא, מתפרש על פני עשר קומות. מלבד 156 חדרים, בקומה העשירית ממוקם טרקלין עסקים המאפשר תצפית על חוף הים, שדרות רוטשילד, נווה צדק ויפו.

ראובן אלקס, מנכ"ל רשת פתאל, הסביר כי "רוטשילד נחשב כיום למרכז של בילוי עסקים ופנאי ולכן עבור אנשי העסקים שמגיעים לישראל מספר ימים מדובר בלוקיישן אידיאלי שמאפשר להם ליהנות מכל העולם והכל במרחק הליכה".

צילום: איה בן עזרי

המלון עוצב על ידי מעצב הפנים ארי שלתיאל בהשראת העיר הלבנה ובהתכתבות עם רחוב רוטשילד בליבו המלון שוכן. לדברי שלתיאל, העיצוב פשוט ונקי על מנת להעניק רוגע ולתת מקום לנוף. לכן החלונות בחדרים מתנשאים מרצפת החדר ועד התקרה, ומתקבל דרכם מבט פנורמי על העיר. במקום שלט "נא לא להפריע", ימצאו האורחים מחוץ לחדר שלט חכם ובתוך החדר יוכלו לשנות את התאורה למשל, באמצעות מערכת מגע חכמה.

לפי דרישות העירייה, המלון כולו נבנה תחת דרישות בנייה ירוקה מחמירות, כמו מי מיזוג אוויר שנאספים לשימוש חוזר, בתי תאורה חסכנים בחשמל, ברזים שעומדים בתקני תצרוכת מים וחלוקה קפדנית לפחי אשפה.

טרקלין העסקים | צילום: איה בן עזרי

ארוחות הבוקר מוגשות לאורחים בקומה השנייה, הנקראת "גלריה 22", ולאחר השעה 10:30 בבוקר היא משנה את יעודה והופכת לסניף לכל דבר של ארומה. במלון אף משתפים פעולה, כאמור, עם החברות הנמצאות בבניין, בשל אופיו כמלון עסקים בלב תל אביב. כך למשל, ממש מעל המלון, בקומות ה-11-12, נמצא מתחם משרדים של חברת Regus שמאפשרת להשכיר משרדים לפי תקופת זמן מוגדרת.

מלון רוטשילד 22 מצטרף לארבעת המותגים הקיימים של רשת פתאל: לאונרדו, הרודס, מג'יק ו – U, וזהו המלון השישי של הרשת בתל אביב, המונה 36 בתי מלון בארץ.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן