מניית קמטק מטפסת ב-38% בוול סטריט בעקבות דוחות חיוביים

חברת קמטק הישראלית מטפסת ב-38% בבורסות וול סטריט הערב. החברה, ספקית פתרונות לתעשיית המוליכים למחצה והמעגלים המודפסים ממגדל העמק דיווחה היום כי היא צופה לגידול רציף של 20% בהכנסות ברבעון השני של השנה ל-21-23 מיליון דולר. 

על פי הדוח שפרסמה היום החברה, הכנסות קמטק הסתכמו ברבעון הראשון של שנת 2013 ב-18.1 מיליון דולר – שיפור של כ-3% לעומת הכנסות של 17.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת 2012, וירידה של פחות מ-1% בהשוואה להכנסות של 18.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2012. ההכנסות הרבעוניות היו גבוהות במקצת מתחזית החברה אשר נעה בין 16 ל-18 מיליון דולר.

ההפסד הנקי הסתכם ברבעון הראשון של 2012 ב-200 אלף דולר, או 1 סנט למניה בדילול מלא. זאת, לעומת הפסד נקי של 900 אלף דולר או 29 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הקודם, והפסד נקי של 600 אלף דולר או 2 סנט למניה בדילול מלא ברבעון המקביל אשתקד. 

רועי פורת, מנכ"ל קמטק | צילום: יח"צ

עוד דווח כי הרווח התפעולי הסתכם ברבעון הראשון ב-100 אלף דולר, בהשוואה להפסד תפעולי  של 800 אלף דולר ברבעון הקודם והפסד תפעולי של 900 אלף דולר ברבעון המקביל.

רועי פורת, מנכ"ל קמטק, אמר בהתייחסו לתוצאות: "אנו מרוצים מהתוצאות הרבעון הראשון. ההכנסות הרבעוניות עמדו בטווח הגבוה של הציפיות שלנו ואנו חשים שעברנו את החלק המאתגר של המשבר בשווקים. בנוסף, אני מאמין שבמהלך הרבעונים הבאים, מבנה ההוצאות המשופר שלנו אשר יושם בחודשים האחרונים, יחד עם צפי להתאוששות בשווקי-הקצה שלנו, יסייעו לנו לשפר את הרווחיות".

קמטק מספקת פתרונות אוטומטיים להאצת תהליכי יצור, באמצעות פיתוח ושיווק טכנולוגיות עבור שלוש תעשיות עיקריות: מוליכים למחצה, מעגלים מודפסים ומצעים ל-IC. קמטק מציעה מענה טכנולוגי לצרכים של תעשיות אלה, באמצעות פתרונות ייעודיים המבוססים על פלטפורמה רחבה ומתקדמת של טכנולוגיות, בהן הדמיה חכמה, עיבוד תמונה, Ion milling, ו-Digital Material Deposition. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן