מנכ"ל מלאנוקס: "מאוכזבים מהתחזית; הביקושים לא התממשו"

איל וולדמן, מנכ"ל מלאנוקס, התייחס הבוקר בשיחת ועידה עם המשקיעים לדוחות שפרסמה אמש החברה והסביר את פספוס התחזית בביקושים שלא מומשו על ידי הלקוח הסופי והשאיר לקוח משמעותי של מלאנוקס עם שהשאיר את החברה עם מלאי של 30 מיליון דולר.

"אנחנו מצפים כי עודף המלאי יימכר כולו במהלך הרבעון הנוכחי וכבר ברבעון ההבא נחזור לצמיחה, יש מומנטום למוצרים שלנו", אמר וולדמן. "מלאנוקס היא חברה ציבורית כבר 6 שנים, ובמהלך ה-24 רבעונים שאנו מוצאים דוחות זה פעם ראשונה שאנחנו מפספסים תחזית". 

בדוחות החברה פרסמה מלאנוקס תחזית מאוד מאכזבת לרבעון הראשון של 2013: הצפי הוא להכנסות של 78-83 מיליון דולר בלבד לעומת צפי אנליסטים לכ-130 מיליון דולר.

מנכ"ל מלאנוקס – איל וולדמן | צילום: יח"צ

וולדמן הסביר כי התחזיות ניתנו בעקבות ביקושים ערים לעסקאות גדולות במהלך שלושת הרבעונים הראשונים של 2012. "האמנו שכך יימשך גם ברבעון ה-4 וזה לא קרה, היו הזמנות מתוך ציפייה ולא מתוך דרישה". כנשאל וולדמן איך מונעים מתרחיש כזה לחזור על עצמו ענה כי "אנחנו בקשר הדוק עם הלקוחות ומדברים איתם פעם בשבוע. אנחנו מכניסים עכשיו מערכת תיאום בין מערכות הנתונים של לקוח והחברה כך שנוכל להיות עם יד על הדופק, זה כבר קורה השנה וזה יימנע ממקרים כאלה לקרות שוב".

"נתח השוק שלנו לא מצטמצם אלא גדל", אמר מנכ"ל החברה. "אנחנו פועלים בשוק גדל עם שווי של 6 מיליארד דולר ולנו יש את הפתרונות המובילים בשוק, אנחנו נמצאים צעד אחד לפני כל מתחרה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן