מעלות הורידה את דירוגה של אלביט הדמיה ל"כשל פירעון"

חברת דירוג האשראי S&P מעלות הורידה היום את דירוג האשראי של אלביט הדמיה ל-D. במעלות כתבו כי אלביט הדמיה לא ביצעה את תשלום הקרן והריבית למחזיקי אגרות החוב של סדרות א' ו-ב', אשר אמורים היו להיות משולמים היום.

באותה עת הוציאה מעלות את הדירוג מ-Creditwatch עם השלכות שליליות. כמו כן, הורידה מעלות את הדירוג של כל אגרות החוב המדורגות מ-CC ל-D.

מוטי זיסר, בעל השליטה באלביט הדמייה

במעלות הגדירו אירוע של אי תשלום התחייבות פיננסית במלואה ובמועדה באירוע כשל פרעון. "לאור העובדה כי החברה החלה בתהליך של הסדר עם נושיה", המשיכו במעלות, "ולהבנתנו אינה צפויה לשלם בטווח הזמן הקרוב את הוצאות המימון וחלויות החוב של התחייבויות פיננסיות אחרות, אנו מורידים את דירוג המנפיק ודירוגן של יתר סדרות האג"ח מ-CC ל-D". 

לפי המתודולוגיה של מעלות, חייב מסווג בדירוג D כאשר ישנו כשל בפרעון של התחייבות פיננסית אחת או יותר (בין אם מדורגת ובין אם לאו) במועד פרעונה. דירוג D ניתן כאשר מעלות סבורה כי הכשל בפרעון של התחייבות מסוימת יהפוך לאירוע של חדלות פרעון כולל וכי החייב יחדל לשלם את כל התחייבויותיו או את חלקן המהותי במועדי הפרעון שלהן.

"אנו מאמינים כי החברה לא צפויה לשלם את החוב בגין התחייבויות פיננסיות אחרות ברגע שיגיע מועד פירעונן", כתבו במעלות, "וזאת לנוכח מורכבותו של המו"מ לגיבוש ההסדר עם הנושים מחד, ולנוכח מצב הנזילות הנוכחי של החברה והחשש להעדפת נושים מאידך".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן