מצאתם את האפיקומן? הנה כמה רעיונות לצעצועים שתוכלו לבקש – היישר מהאנשים העשירים בעולם

חג הפסח הוא חג של חירות, מצות ואוכל טוב אבל הוא בעיקר חג של מתנות. אחד מהסמלים הידועים ביותר של החג הוא האפיקומן, אותו כל ילד מחפש מהרגע שהוא מגיע לארוחה. אך האפיקומן לא חייב להיות רק בשביל הילדים – הנה כמה מתנות לחג שעשירי העולם ואוהבי הים יבקשו אם יצליחו למצוא את האפיקומן.

הצעצוע הראשון הוא כלי השיט האישי החשמלי הראשון בעולם והוא יכה את המים כבר באביב הקרוב. ה- Quadrofoil פועל כמו רחפת אך הוא אינו יוצר גלים. הדגם הראשון עף על פני הגלים במהירות שיא של 35 קמ"ש והטווח שלו עולה על 100 קילומטרים והוא מצויין לטיול במפרצים רדודים ומוגנים.

צילום: מתוך אתר החברה

כלי השיט המעניין הזה פותח ויוצר על ידי חברה סלובנית והוא ידידותי לסביבה וחסכוני באנרגיה. בזמן השיט הוא אינו מייצר גז, רעש או פולט שמן והוא צורך זרם חשמלי העולה פחות מיורו אחד בשעה שלמה. בנוסף הוא מאוד בטיחותי ועיצובו החיצוני בהחלט מושך – ומכאן תג המחיר שעומד על 25 אלף דולר.

הצעצוע השני נקרא SuperPool והוא אי יוקרתי מתנפח, בו בריכה מרושתת. את האי ניתן להקים לצד היאכטה או סתם בים והיתרון הגדול שלו הוא שיש לו קטעי רצפה נשלפים שניתן למקם בתצורות שונות ואינסופיות ולייצר אזורי ישיבה בגדלים שונים. מאחר והבריכה מרושתת נוצרת בריכת שחייה בטוחה באמצע הים ומסביב אזורי ישיבה לנוחות המשתמשים.

האי היוקרתי מעניק ללקוחות את ההזדמנות ליצור מרחב אישי הרחק מן הרעש והאנשים ומספק פלטפורמת מרגוע – כל היחידה מתנפחת, כולל הרצפות ולכן היא מאוחסנת בקלות.

צילום: מתוך אתר החברה

ה-Flyboard הוא גלשן המופעל על ידי סילון מים המחובר לחלקו האחורי של אופנוע ים ומאפשר גלישה במהירות גבוהה במיוחד וריחוף מעל המים. הגלישה על ה-Flyboard היא מאוד אינטואיטיבית, ממש כמו ללמוד ללכת, צריך למצוא את האיזון ואז אפשר ממש לעוף. הגולש יכול לטוס בגבהים שונים בהתאם לכוחו של אופנוע הים.

צילום: מתוך אתר החברה

ה-Seabobs הוא שייט חשמלי בעל ביצועים גבוהים המאפשרים למשתמש לרכב על הגלים ומתחת למים במהירות של עד 20 קמ"ש. הכלי המדהים הזה מגיע ב-3 גרסאות: המודל החזק ביותר מסוגל לשוט במהירות של עד 16 קמ"ש מתחת למים ו-22 קמ"ש מעל פני המים, המודל השני הוא בעל משקל קל יותר אך שומר על ביצועים מעולים והמודל האחרון שהוא הקל ביותר, מתמחה בכישורי תמרון מעולים.

צילום: מתוך אתר החברה

הצעצוע האחרון הוא הרחפת אבל היא לא דומה לשום דבר שראיתם בעבר. בהשראת המכוניות היקרות בעולם, בוגאטי, מאזארטי והאוודי R8 יצרו חברת מרסייה-ג'ונס את רחפת המכונית הראשונה בעולם. בחודש מאי הקרוב יוצעו למכירה עשרת מכוניות הרחפת היחידות בעולם שמסוגלות להאיץ על המים למהירות של 65 קמ"ש.

מכונית פאר ורחפת | צילום: מתוך אתר החברה

הרחפת יכולה לנסוע על האדמה, על המים ועל מגוון שטחים נוספים, היא עושה זאת על ידי נסיעה על כרית אוויר, כך שהיא בעצם ממש טסה מעל פני השטח. הרחפת הזו לא רק נראית כמו מכונית ספורט יוקרתית, היא גם מתנהגת בהתאם. לרחפת מערכת חדשנית המאפשרת אופציות תמרון מתקדמות, הן קדימה, לצדדים ולכיוונים שונים – כך שניתן לעצור בקלות ולנסוע אפילו יותר בקלות. ישנה גם אופציה של טייס אוטומטי שתאפשר לכם להתרווח אחורה וליהנות מהנוף.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן