משבר הדיור בניו יורק: ריהוט שהופך סלון לחדר שינה ולמטבח

בעיית הדיור היא סוגייה שלא מטרידה רק את ישראל, על אף שבניו יורק המצב קצת שונה. מנהטן היא ללא ספק אחד האזורים המבוקשים ביותר בעולם והמחירים בהתאם, אבל את רכבת התחתית ואורח החיים שם קצת קשה להשוות למרבית הישובים בישראל. אז איך בכל זאת אפשר לחיות בדירה כל כך קטנה ועדיין להכיל חדר שינה, מטבח, סלון ומקום לארח אנשים נוספים? באמצעות ריהוט חכם כמובן.

בשנים האחרונות מתקיימת בניו יורק תחרות שבה יזמים מציגים פתרונות ריהוט לדירות קטנות, כאלו שיאפשרו להם לאכלס בנוחות מירבית אדם אחד או זוג שיבחרו לחיות בהם על אף המרחב הקטן במיוחד שהן מציעות.

קטן אך חכם נוח | צילום: יוטיוב

כך למשל, שולחן קטנטן יכול להפוך לשולחן בו אפשר לסעוד עם חברים לארוחת ערב, משיכת ידית בקיר חושפת את מיטת השינה, ומתברר כי המנורה מסוגלת לדבר – הודות לטכנולוגיית בלוטות'. בנוסף, אלפרד, מערכת ביתית חכמה שאף היא מסוגלת להבין את קולכם, יסייע לכם לנהל את הדירה ויזכיר לכם מתי לעשות קניות.

בסרטון הבא תצפו בדירה לדוגמא בבניין מגורים חדש בניו יורק שמציע יחידות דיור קטנות במיוחד שכוללות ריהוט מתקדם שמאפשר לחיות בהן בנוחות יחסית. מחיר השכירות אגב נע בין 2,000 ל-3,000 דולר בחודש, אך המשכורת הממוצעת בעיר נחשבת גבוהה בהתאם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן