משחק ילדים: לידת יורש העצר תכניס 380 מיליון דולר לבריטניה

החל ממגפיים קטנטנים הנושאים את הדגל הבריטי וכלה בפיג'מת תינוקות עם הכיתוב "נולד למלוך" – משפחת המלוכה הבריטית החלה לשווק מוצרי תינוקות לרגל הולדתו הצפויה של יורש העצר. על פי הערכות שונות, "קדחת התינוק" צפויה לתרום לכלכלה הבריטית לא פחות מ-240 מיליון ליש"ט, שהם כ-380 מיליון דולר.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

בני משפחת המלוכה התגייסו אף הם לשיווק קו המוצרים החדש: הסב לעתיד, הנסיך צ'ארלס, מוכר נעלי תינוקות בעבודת יד בחנות באחוזתו בכפר, ואילו הוריה של קייט הוסיפו קולקציה שלמה של מוצרי תינוקות לעסקיהם. לדברי ג'ושוע בימפילד, מנהל במרכז למחקר קמעונאות, "הלידה הצפויה מעוררת עניין רב גם מעבר לים, בארה"ב. אנו צופים מכירות טובות בכל רחבי העולם".

ההורים לעתיד ויליאם וקייט I צילום: רויטרס

הלידה הצפויה בחודש יולי היא החוליה האחרונה בשרשרת של אירועי ענק המתרחשים בממלכה הבריטית, לאחר חתונתם של הנסיך וויליאם וקייט והמשחקים האולימפיים שנערכו בלונדון בקיץ האחרון.

ריצ'ארד קופ, מנהל המגמות במרכז מחקר השוק "מינטל", צופה כי ללידה תהיה השפעה חיובית על הוצאות הצרכנים. לדבריו, "ההזדמנות הגדולה ביותר תהיה עם התיירים", וקו המוצרים המגוון יכלול כלי חרסינה ומזכרות, צעצועים, ספרים, סרטי DVD ועוד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן