מתי בפעם האחרונה ענדתם למבורגיני או פרארי?

אם תמיד חלמתם על למבורגיני, הנה הזדמנות לאחת משלכם – בערך. הכירו את Minabea – חברת תכשיטים שמייצרת צמידים, שרשראות ועגילים מחומר גלם איכותי במיוחד – מכוניות יוקרה אירופיות מרוסקות.

מי שעומדת מאחורי המיזם יוצא הדופן הזה היא כריסטי שימפקה, שמשתמשת בחומרים מהמוסך של בעלה בלוס אנג'לס כדי ליצור תכשיטי בוטיק שמחירם נע בין 450 דולר ל-10,000 דולר ומשלבים חלקי פרארי, למבורגיני, פורשה ומזראטי עם אבנים יקרות וחומרים נוספים. היצירות המעניינות האלה כבר מקשטות את גופן של לא מעט סלבס ומנכ"ליות ויש אפילו ליין של חפתים עבור גברים.


צילום: אתר החברה

"רוב חיי אני עוסקת בסוגים שונים של אומנות", אומרת שימפקה. "עיצבתי תכשיטים כשהייתי בתיכון ומכרתי אותם באירועים מיוחדים בעיירה שלי. אבל רק כאשר לקחתי שיעור בנפחות, התאהבתי באמת בייצור תכשיטים".

"בעלי היה מוסכניק של לקוחות בעלי אמצעים שנוהגים ברכבי יוקרה – כמעט כולם רכבים אירופיים. לאחר חודשים של תחנונים אליו, הוא נתן לי שטח קטן באחד הגרז'ים בו אוכסנו מכוניות. באותו הזמן המשכתי לעסוק שם בייצור תכשיטי כסף. מחירי המתכות היקרות הרקיעו שחרים ומצאתי את עצמי נאבקת על מנת להמשיך ולהתחרות עם מעצבי תכשיטים קטנים אחרים שהיו יכולים להרשות לעצמם להוריד את המחירים", היא מספרת.

"יום אחד התבוננתי על מרצדס SLS Roadster וראיתי שיצטרכו להחליף את מכסה המנוע שלה. שאלתי את דן בעלי אם אני יכולה לקבל את החלק הפגום והוא חתך לי את המתכת לחלקים קטנים שאותם חתכתי בעצמי לקטנים יותר וניסיתי להשתמש בהם. משם הכל היה ניסוי וטעיה, אך בסוף הצלחתי ליצור מהם צמיד. מה שהדהים אותי היה כמה הצבע היה יפה – זה היה נראה ממש כמו אמייל".

שימפקה מספרת שבהתחלה זה היה מאוד קשה לעבדו עם חומר הגלם החדש. חלק מהמתכת היא פלדה וחלק אלומיניום – מתכות מאוד לא גמישות. בנוסף, מכיוון שהיא רוצה לשמר את הצבע המקורי של המכוניות, היא לא יכולה להשתמש בלהבה גלויה על מנת לרתך תוספות. כל תוספת צריכה להיות מחוברת באמצעות מסמרים וזו עבודה איטית וקשה במיוחד, אבל הטכניקה שלה משתפרת בכל יום.

"בדיוק קיבלתי חתיכת למבורגיני Gallardo בצבע מעניין – מין כתום אדמדם", היא מספרת. "הצביעה של רכבי הלמבורגיני היא מדהימה ונהדר לעבוד איתם. אני עובדת עכשיו על שילוב של יהלומים ואבנים יקרות במתכת הזו ואלה יהיו הפריטים היקרים ביותר שלי עד כה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן