מתכננים חופשת Airbnb? אלו 10 הערים המבוקשות ביותר בעולם

מאז שנוסדה בסן פרנסיסקו באוגוסט 2008, נוכחותה הגלובאלית של Airbnb התפתחה מאוד. בימים אלו אתר החברה מתפאר בכ-2 מיליון נכסים רשומים, ב-191 מדינות מסביב לעולם. דירות וחדרים זמינות בלפחות 34 אלף ערים, אבל אילו יעדים הם הפופולאריים ביותר כפי שמשתקף מהרישומים הללו?

לפי נתוני החברה, פריז היא העיר המרכזית בה פועל השירות, עם 78 אלף הרשמות. אחריה נמצאת במקום השני לונדון עם 47 אלף הרשמות. אולם, הנתונים הללו עשויים עוד להשתנות כשהרשויות בבירה הצרפתית מתכננות להדק את האכיפה על מארחי Airbnb שמפרים את תקנות הדיור של העיר. לפי התקנות, אדם שמשכיר את ביתו ליותר מארבעה חודשים, או מי שמשכיר בית שהוא אינו בית מגוריו הראשי, חייבים לרשום את הנכס כרכוש מסחרי ולציית לשינוי בתנאי השימוש בו.

פריז מובילה את ערי העולם. אמסטרדם סוגרת את העשיריה הראשונה | נתונים: פורבס

הפרה של הכללים הללו עשויה להסתיים בקנס בגובה עד 25 אלף אירו. לפי העיתון ה-Guardian, כ-41% מנכסים הרשומים של Airbnb בפריז הושכרו לתקופה ארוכה יותר מ-120 יום בשנה, או על ידי מארחים שיש להם מספר נכסים באתר.

ניו-יורק צמודה ללונדון ברשימה, עם 46 אלף נכסים רשומים. האתר צפוי להיות נתון תחת ביקושי שיא לקראת האולימפיאדה בריו דה ז'נירו, כשמבקריה יוכלו לבחור מבין 33 אלף החדרים והדירות שבאתר המצויים בעיר הברזילאית.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן