נהגי הרכבת שבים לעבודה; תנועת הרכבות תופעל היום כסדרה

חדשות טובות לנוסעים ברכבת: תנועת הרכבות תופעל היום כסדרה לאחר שמרבית הנהגים אשר "חלו" בשבוע שעבר יחזרו היום לעבודה. בעקבות שובם של נהגי הקטר לעבודה משכה הנהלת הרכבת את העתירה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב במסגרתה דרשה להאשים את הנהגים בבזיון בית הדין.

ביום חמישי 21 נהגי קטר אשר טענו כי הם חולים נמצאו כשירים לעבודה – כך קבע רופא מטעם רכבת ישראל, אשר בדק את נהגי הקטר שהתייצבו לבדיקה במתחם ההנהלה ברחוב ארלוזורוב. עוד קבע רופא כי 4 נהגים נמצאו כשירים לנהיגה. נהג אחד לא הגיש מסמכים, ואחד לא הופיע למרות הוראות בית הדין.

צילום: יח"צ

בצהרי יום חמישי הורה בית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב לנהגי הקטר החולים לחזור לאלתר ובאופן מיידי לעבודתם הרגילה בהתאם לסידורי העבודה או להבדק אצל רופא מטעם הרכבת. בהחלטתה, ציינה השופטת סיגל דוידוב-מוטולה כי ברור שאין מדובר בעניין אינדבדואלי, אלא מצב לכאורה של פעולה קיבוצית מאורגנת כמחאה על סידורי העבודה.

החל מהלילה ועד ערב ראש השנה, 4 בספטמבר (כולל) תיסגרנה תחנות באר שבע מרכז ודימונה בשל עבודות תשתית ופיתוח. הרכבות תחלנה ותסיימנה נסיעתן בתחנת באר שבע צפון/אוניברסיטה. תנועת הרכבות תחודש לאחר החג, במוצ"ש, 7 בספטמבר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן