ניסאן קוראת לבעלי המכוניות בארה"ב להחזירן למוסך: "חשש לגבי כרית האוויר"

ניסאן קראה היום לבעלי 5 דגמים חדשים של מכוניותיה להחזירן למוסכים לשם בדיקה. המהלך כולל 2 מהדגמים הנמכרים ביותר שלה, אלטימה וסנטרה. זאת בשל חשש כי כרית האוויר הקדמית עלולה שלא להיפתח בשעת תאונה – כך מסרה היצרנית למוסדות הרגולטורים האחראים בארה"ב.

המכוניות הן מדגמי ניסאן אלטימה, פת'פיינדר, סנטרה וליף, כמו גם אינפיניטי JX35. ניסאן לא ציינה את מספר כלי הרכב החשודים, או מתי נמסרו. המהלך כולל מודלים שנמכרו בארצות הברית בלבד וניסן לא מסרה אם גם כלי רכב במדינות אחרות יקראו למוסכים.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

צילום: רויטרס

"החשש הוא כי החיישנים אשר אחראים לקבוע אם אם ישנו נוסע שיושב במושב אינם מזהים אם רוכב אכן יושב במקום", מסרה הרשות הלאומית לבטיחות בכבישים (NHTSA) בארה"ב. יש לציין כי אם מתרחשת תאונה והנוסע אינו מזוהה, כרית האוויר אינה יכולה להפתח. ההחזרה צפויה להתחיל בחודש הבא. לא צוין אם נגרמו פציעות או תאונות כלשהן כתוצאה מהתקלה.

ניסאן החליטה לנקוט במהלך לאחר שקיבלה מספר גדול של פניות מבעלי מכוניות, אשר התריעו כי נורית כרית האוויר שלהם נדלקה, זאת על פי מסמכים שהוגשו ל-NHTSA.
כמו כן, קראה ניסאן ל-400 בעלי מכוניות ניסאן סנטרה שנרכשו בין 11 בספטמבר ל-4 באוקטובר 2012 להחזירן למוסך בשל מכלי דלק שלא נסגרו כראוי, מה שעלול להוביל לדליפת דלק כאשר המיכלים מתמלאים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן