נעילה חיובית באחד העם; מדד הבנקים עלה ב-1.3%

המסחר בבורסה באחד העם ננעל היום במגמה חיובית לאחר שאתמול נסגר ביציבות על רקע ירידות השערים בוול סטריט בסוף השבוע ונתוני התעסוקה הפושרים שפורסמו בארה"ב. היום מתנהל המסחר בארה"ב בעליות שערים. עוד ברקע המסחר היום, הפסקת האש החד צדדית שהכריזה ישראל והאירועים הבטחוניים בירושלים.

מדד ת"א 25 עלה ב-0.2%, מדד ת"א 100 התחזק ב-0.1% ומדד הבנקים זינק ב-1.3%. מדד התקשורת התחזק ב-0.3%, מדד הנדל"ן עלה ב-0.4% ומדד הנפט והגז הוסיף לערכו 0.4%.

מניית דלק רכב שטיפסה אתמול ב-2.5% בעקבות הנפקת הענק של מובילאיי בה היא מחזיקה בכ-2.3%, המשיכה לעלות גם היום. אתמול הודיע החברה כי היא מממשת 36% מאחזקותיה בהנפקה תמורת 70 מיליון דולר. והיום עלתה המניה  ב-1%.


צילום: אהוד כהנים

במחלקת המחקר של FXCM ישראל אמרו הבוקר כי חל שינוי במגה של הדולר בעולם, וכעת נראה כי המטבע האמריקאי נמצא במגמת התחזקות. יחד עם זאת, הדבר לא בא לידי ביטוי לפי שעה מול השקל. " המלכוד המדיני ואי הוודאות באשר לאפשרות להסדרה לטווח ארוך בין ישראל לעזה, עשויים להכביד על השקל. כמו כן, כאשר יתברר היקף הנזק הכלכלי של המבצע וההשלכות שלו על המדיניות של האוצר, הדבר עשוי גם כן להשפיע על המסחר בשקל".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן