נעילה חיובית בבורסות אסיה: טוקיו התחזקה ב3.5%

המסחר בבורסות אסיה ננעל הבוקר בעליות על רקע הנעילה החיובית אתמול בוול סטריט ובאירופה ונתונים מעודדים שפורסמו היום ביפן.

בורסת שנחאי הוסיפה 1.5% לערכה, בורסת טוקיו קפצה ב-3.5% לרמתה הגבוהה מזה כ-4 שבועות ובדרכה לעלייה חצי שנתית של 31%, בורסת סיאול רשמה עלייה של 1.6% ובורסת הונג קונג התחזקה ב-1.3%. הזהב, לעומת זאת, ירד לשפל של 3 שנים. מדד ה-MSCI התחזק ב-0.9%, אולם השלים ירידה של 7.7% מתחילת השנה.

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל אתמול בעליות שערים: מדד הדאו ג'ונס התחזק ב-0.8%, מדד ה-S&P 500 עלה ב-0.6% ומדד הנאסד"ק טיפס ב-0.8%.


צילום: רויטרס

הסנטימנט החיובי בבורסות אסיה הגיע הבוקר לאחר שוול סטריט ננעלה אתמול בירוק בעקבות דבריהם של שני אנשי הבנק הפדרלי של ארה"ב, אשר ביקשו להרגיע את השווקים כי הנסיגה מתכנית ההרחבה הכמותית עדיין רחוקה. הבנק המרכזי בסין הודיע השבוע כי גורמים עונתיים הם אלה שגורמים למצוקה בנזילות אולם הם צפויים להיעלם בהדרגה.

ביפן פורסם היום כי מדד הייצור התעשייתי בחודש מאי עלה בשיעור הגבוה ביותר מאז 2011, כשגם נתוני המכירות הקמעונאיות טיפסו והירידה במדד המחירים לצרכן נעצרה לאחר 6 חודשים. ובכל זאת, סוחרים אמרו היום כי הדאגה לגבי תכניתו של הבנק הפדרלי לסגת מהגירוי המוניטרי והניסיון המתמשך של סין להאט את צמיחת האשראי יגרמו להמשך התנודתיות בחודשים הקרובים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן