נעילה יציבה בבורסה בוול סטריט; סקוור זינקה ב-45%

המסחר בבורסה בוול סטריט ננעל במגמה יציבה, בניגוד לעליות השערים החדות שנרשמו אתמול ולמגמה החיובית בעולם היום. מחירי הנפט ריכזו תשומת לב במסחר היום, ולפי פרסומים של הפד, ישנה סבירות גבוהה כי הריבית תעלה בחודש הבא.

באסיה ננעלו הבוקר המדדים בעליות שערים, כאשר מדד שנגחאי בסין טיפס ב-1.3% ומדד ניקיי ביפן התחזק ב-1.1%. באירופה ננעל המסחר במגמה חיובית, למרות החשש בימים האחרונים מפגיעה בשווקים בשל אירועי הטרור בפריז בסוף השבוע.

לפי פרוטוקולים של ישיבת הפד ב-28 לאוקטובר, רוב בכירי הבנק המרכזי בארה"ב תמכו בהעלאת הריבית בחודש הבא. חברי הפד הגדירו את ההעלאה כ"מתאימה". אם אכן יקבע הפד לממש את ההחלטה, תהיה זו החלטה היסטורית שכן ב-7 שנים האחרונות עמדה הריבית על רמה אפסית. בנוסף, נתונים שפורסמו לאחרונה על המשק האמריקאי, בהם מספר המשרות עלה מעבר למצופה, מגבירים את ההערכות בעולם כי הפד יעלה בסופו של דבר את הריבית.

צילום: thinkstock

כל אלו עמדו ברקע למסחר היום בניו יורק, כאשר מדד הדאו ג'ונס נותר סביב רמת הפתיחה, מדד ה-S&P נחלש ב-0.1% ומדד הנאסד"ק נותר סביב ערך הפתיחה.

הנפט מסוג WTI המשיך לשבור את השיאים הנמוכים מאז אוגוסט השנה וננעל במחיר של 40.5 דולר לחבית.

עוד במוקד המסחר: סיומם הקרב של המגעים לרכישת אלרגן בידי פייזר. מחיר העסקה המוערך בשוק עומד על 150 מיליון דולר. מניית פייזר נחלשה ב-3% ומניית אלרגן ירדה ב-2.8%.

מניית סקוור, חברת התשלומים שבראשה עומד מנכ"ל טוויטר, נעלה את יום המסחר הראשון שלה עם זינוק של 45%. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן