נעילה יציבה בוול סטריט: מניית אפל בשיא של כל הזמנים

המסחר בוול סטריט ננעל ביציבות בהמתנה למהלכים המתגבשים באירופה לחילוץ המדינות מוכות החוב באמצעות רכישת אג"ח של הבנק האירופי המרכזי – ועל רקע הקשיים המתגלים בתוכניות, ובראשם התנגדות גרמניה למהלך. המסחר היה רגוע יחסית, לאחר שבשבוע שעבר רשמו המדדים רמות שיא של 4 שנים. מחזור המסחר היה נמוך בימים האחרונים, בשעה שמשקיעים רבים נמצאים בחופשות הקיץ שלהם.

המדדים המובילים בוול סטריט ננעלו סביב רמות הפתיחה. 

צילום: רויטרס

מחר צפוי הבנק הפדרלי לפרסם את הפרוטוקולים מדיוני המדיניות לחודש יולי. על אף שהבנק לא הודיע על תוכנית תמריצים לשווקים, המשקיעים ינסו כרגיל למצוא בדיונים רמיזות לתוכנית פוטנציאלית כזו.

מגמה שלילית איפיינה היום גם את המסחר בבורסות אירופה. פריז ירדה היום ב-0.2%, פרנקפורט נחלשה ב-0.1% ולונדון איבדה 0.5% מערכה. המיקוד השבוע באירופה יגיע מפגישתו של ראש ממשלת יוון אנטוניוס סמארס עם מנהיגי הגוש במהלך השבוע, כמו גם תוכניות החילוץ של הבנקים שספרד, שתוכרז ביום שישי. ביום חמישי יפורסם גם מדד מנהלי הרכש באירופה.

מניית ענקית הטכנולוגיה עלתה היום ב-2.6% והגיעה לשיא של כל הזמנים. ערכה של המנייה הגיע ל-664.3 דולר, מה שהופך אותה לרווחית ביותר בעולם כיום. שווי החברה הגיע היום ל-620 מיליארד דולר. בכך שברה אפל את השיא הקודם, אותו השיגה חברת מיקורסופט לפני למעלה מעשור עם מחיר מנייה של 620 דולר. 

גם מניית פייסבוק רשמה היום עלייה, לאחר שבסוף השבוע הגיעה לשפל של כל הזמנים. המנייה ננעלה בעלייה של 5.2% ומחירה חזר לרמת ה-20 דולר. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן