נעילה מעורבת באחד העם; סקיילקס צללה מעל 40%

המסחר בבורסה באחד העם ננעל סמגמה מעורבת, על רקע עליות השערים אמש בוול סטריט ושבירת שיא נוסף במדד הS&P- 500. המשקיעים ממשיכים לעקוב אחר עונת הדוחות- היום התפרסמו דוחותיהם הכספיים של החברה לישראל וחברת הביטוח מגדל.

מדד ת"א 25 יורד ב-0.4%, מדד ת"א 100 יורד ב-0.2%, מדד הבנקים נחלש ב-0.6%. מדד התקשורת עולה ב-0.1% , מדד הנדל"ן מתחזק ב-0.4% ומדד הנפט והגז מאבד מערכו 0.6%. 

הבוקר דיווחה חברת סקיילקס כי התקבל מכתב מאת סמסונג הקוריאנית, המציג את עמדתה ביחס להיבטים טכנולוגיים ומסחריים, כולל בענייני זכויות יוצרים, בין שתי החברות. סקיילקס מסרה כי אין בכוונתה להסכים להצעת סמסונג. בתגובה, סמסונג הקפיאה את האשראי לסקיילקס וביקשה ממנה הבהרות ביחס ליכולתה של סקיילקס לעמוד ביעדי המכירות לשנת 2014 שנקבעו מכח הסכם. העקבות כך צוללת היום מניית החברה ב-45%.

צילום: אהוד כהנים

מגדל פרסמה הבוקר את דוחותיה הרבעוניים המצביעים על עלייה ברווחים של 267 מיליון שקל לעומת 225 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. מניית החברה מאבדת מערכה 0.6%.

טבע הודיעה אמש כי משרד הפטנטים האירופי פסק לטובתה בנושא הפטנט המגן על תרופת הקופקסון, ולכן בלעדיותה של טבע על חומר זה נשארת בעינה עד שנת 2025. בעקבות ההחלטה מניית החברה עולה בשעה זו ב- 0.4%.

דוחותיה של החברה לישראל מצביעים על הפסד של 62 מיליון דולר ברבעון הנוכחי, זאת כתוצאה מההפרשה של כיל שגרמה לחברה לישראל לעבור מרווח צפוי של 8 מיליון דולר להפסד. צים רשמה הרבעון הפסד של 63 מיליון דולר, שיפור משמעותי לעומת ההפסד ברבעון המקביל אשתקד שעמד על 112 מיליון דולר.

כיל סיימה את הרבעון בהפסד של 4 מיליון דולר, כאשר ברבעון המקביל בשנה שעברה תוצאותיה עמדו על רווח של 305 מיליון דולר. תוצאות אלו נובעות מהפרשה של 135 מיליון דולר בעקבות פסק הבוררות בעניין התמלוגים. מניית החברה לישראל עולה ב0.7%, ומניית כיל נחלשת ב-0.5%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן