נעילה מעורבת בוול סטריט: אפל זינקה ב-5.1%

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל היום במגמה מעורבת, על רקע פרסום הדוחות הרבעוניים של החברות המובילות במשק האמריקאי. חברת אפל מרכזת עניין אחרי שאמש דיווחה על צניחה של 20% ברווח הנקי ברבעון השני של השנה. היום צפויה חברת פייסבוק לפרסם את תוצאותיה בסיום המסחר. 

מדד הדאו ג'ונס רשם ירידה של 0.1%, ה-S&P 500 נחלש ב-0.4% והנאסד"ק ננעל ביציבות.

הרווח הנקי של אפל ירד מ-8.8 מיליארד דולר (9.32 דולר למניה) ברבעון המקביל אשתקד ל-6.9 מיליארד דולר (7.47 דולר למניה) ברבעון החולף – ירידה של כ-21% – אולם התוצאות היו טובות יותר מהצפוי. כך עולה מתוצאותיה הכספיות שפורסמו אמש. הכנסותיה של החברה, לעומת זאת, גדלו ל-35.3 מיליארד דולר, לעומת הכנסות של 35 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. מדובר בהכנסות גבוהות מעט יותר מאשר הצפי, אשר עמד גם הוא על הכנסות של 35 מיליארד דולר. מניית אפל זינקה היום ב-5.1%. 

צילום: רויטרס

יצרנית מטוסים בואינג פרסמה היום את הדוחות הרבעוניים שלה ודיווחה על עלייה של 13% ברווח הנקי שהסתכם ב-1.09 מיליארד דולר. החברה עדכנה את תחזית ההכנסות השנתית שלה ל-83-86 מיליארד דולר, זאת לעומת 82-85 מיליארד בעדכון הקודם. בואינג שבה לאחרונה לכותרות בעקבות מספר תקלות שהתגלו במטוסי הדרימליינר שלה, כשהחמורה שבהן היא השריפה שפרצה במטוס דרימליינר של חברת התעופה האתיופית לפני כשבועיים בנמל התעופה הית'רו. התקרית עדיין נמצאת בחקירה של הרשויות בבריטניה, אולם חברות תעופה רבות כבר הודיעו כי לא יבטלו את הזמנות המטוסים שעשו. מניית בואינג נחלשה ב-0.8%.

היום צפויה חברת פייסבוק לדווח על תוצאותיה לרבעון השני. הדוחות יתפרסמו בתום המסחר ועל פי ציפיות האנליסטים, הרשת החברתית צפויה לדווח על רווח נקי של 1.18 מיליארד דולר, זאת לעומת 967 מיליון דולר ברבעון הקודם. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן