נעילה מעורבת בוול סטריט על רקע ההצבעה על העלאת תקרת החוב

שבוע המסחר בוול סטריט ננעל במגמה מעורבת על רקע הפרסומים על האפשרות להעלאת תקרת החוב של ארה"ב ל-3 חודשים. היום פורסם כי בטחון הצרכנים בארה"ב הגיע לשפל של שנה.

מדד הדאו ג'ונס רשם היום ירידה של 0.4% ובסיכום שבועי עלה ב- 0.8%. ה-S&P 500 הוסיף לערכו 0.3% ובסיכום שבועי התחזק בכ-1% והנאסד"ק ננעל היום ביציבות ובחישוב שבועי רשם עלייה של 0.2%. 

בית הנבחרים האמריקאי יקיים בשבוע הבא הצבעה על אישור העלאת תקרת החוב בארה"ב לשלושה חודשים. כרגע עומדת תקרת החוב המהווה את הגבול העליון של הוצאות הממשל על – 16ץ4 טריליון דולר. במידה ולא יאושר התקציב במדינה לפני שתגיע לתקרה, היא עלולה להגיע לחדלות פירעון ולא תוכל לעמוד בחובותיה הרבים. 

ברק אובמה | צילום: רויטרס

היום פורסם כי ביטחון הצרכנים בחודש ינואר הסתכם ב-71.3, זאת לעומת דצמבר בוא הגיע מדד בטחון הצרכנים ל-72.9. המדד של חודש ינואר הוא הנמוך ביותר מאז תחילת 2011. על פי הנתונים הסיבה העיקרית לירידה בבטחון הצרכנים היא החשש מפני המצוק הפיסקלי. 

חברת אינטל דיווחה היום על תוצאותיה ברבעון הרביעי של 2012. על פי דוח החברה רווחיה ב-2012 הסתכמו ב-2.6 מיליארד דולר, ירידה של 27% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בעקבות הדיווח צרשמה מניית החברה ירידה של 6.6%. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן