נעילה מעורבת בוול סטריט: פייסבוק נחלשה ב-2.7%

יום המסחר בבורסות וול סטריט ננעל במגמה מעורבת על רקע הודעת סוכנות הדירוג פיץ' כי היא שוקלת להוריד את דירוג האשראי של ארה"ב. הסיבה להורדה האפשרית לטענת פיץ' היא החשש כי העלאת תקרת החוב של המדינה עלול לגרום למשבר הדומה לזה שחוותה באוגוסט 2011. 

הדאו ג'ונס התחזק ב-0.2%, ה-S&P 500 הוסיף 0.1% מערכו ואילו הנאסד"ק רשם ירידה של 0.2%. 

לטענת סוכנות פיץ' ארה"ב עלולה לאבד את דירוג האשראי המושלם שלה. לטענת ראש מחלקת הדירוג המדיני בסוכנות דיויד ריילי, למרות התוכנית למניעת משבר החוב שהושגה בחודש שעבר, קיים לחץ רב על הדירוג של ארה"ב כעת בגלל משבר החוב."במידה והעלאת תקרת החוב של ארה"ב תגרום למשבר דומה לזה שחוותה המדינה באוגוסט 2011, נאלץ לבחון את דירוג האשראי שלה מחדש", אמר ריילי. כיום עומד דירוג האשראי של ארה"ב על AAA עם תחזית שלילית.

צילום: רויטרס

מניית פייסבוק ריכזה היום עניין על רקע השקתו של מנוע חיפוש חברתי מותאם אישית, אותו הציגו בכירי החברה במסיבת עיתונאים. .ספקולציות רבות נשמעו לפני תחילת האירוע בנוגע למהות ההשקה.בנוסף למנוע חיפוש שיערו בלוגרים רבים כי החברה תודיע על שיפור יכולות החיפוש בתוך האתר, ולא תכריז על פיתוח מנוע חיפוש שלם הכולל את כל הרשת, מה שיכניס אותה למסלול התנגשות ישיר עם גוגל. השערה נוספת הייתה כי פייסבוק תשיק סמארטפון  שלה. לאחר השקת המוצר החדש רשמה מניית החברה ירידה של 2.7%. 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן