נפרדתם כך: אפליקציה חדשה תנסה לפתור לכם בעיות בזוגיות

מערכת יחסים רומנטית מעלה תהיות רבות עבור המעורבים בה. מי מאיתנו לא מצא את עצמו מבולבל בגלל הודעת טקסט דו משמעית או ויכוח סוער עם בן הזוג. מהיום, תוכלו להיעזר באפליקציית רשת חדשה שתנתח עבורכם את מצב היחסים.

אפליקציית אימפרשנס של חברת Wotwentwrong מאפשרת למשתמשים לשתף תרחישים שונים במערכת היחסים ולקבל פידבקים ממשתמשים אחרים. המשתמשים יכולים ליצור לעצמם כרוניקה גרפית של מערכת היחסים ולציין בה אירועים ותרחישים משמעותיים שחוו. האפליקציה מאפשרת ליצור סקרים ושאלונים מהאפשרים לקבל את חוות דגעתם של אחרים על האירועים ועצות ממי שחווה דברים דומים. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

מנכ"ל החברה אודרי מלניק מסבירה כי "לא מדובר באותן עצות לקוניות שמציע כל מגזין נשים או בלוג. התכנים מותאמים אישית לכל משתמש וניתן להנות מהשירות גם באופן אנונימי לחלוטין". לדבריה, האפליקציה נוצרה במטרה לסייע לאנשים להתגבר על חוסר הוודאות והלחצים שנוצרים בסיטואציות שונות במערכות יחסים רומנטיות ולעבור לשלבים הבאים בקלות. 

צילום: ingimage/ASAP

לדברי מלניק, אחת הבעיות העיקריות במערכות יחסים היא חוסר תקשורת, והביטוי החזק ביותר לכך הוא אי הבנות הנוצרות בעקבות פרשנות שגויה של הודעות טקסט. "חוסר היכולת שלנו לשמוע את טון הדברים גורם לנו לפספס את כוונתו של השולח". מלניק ממליצה לפנות לאמצעי תקשורת ישירים יותר כמו טלפון או שיחת וידיאו.

אחת הביקורות העיקריות על האפליקציה היא על האובססיה שאנשים מפתחים בניסיון לנתח כל צעד במערכת היחסים שלהם. לטענת מלניק, האפליקציה רק משקפת את מה שקורה במציאות. "כל מה שאנחנו עושים זה לקחת את המציאות ולתרגם אותה לפעילות אינטרנטית".  

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן