סטנלי פישר חש ברע ופונה לבית החולים בתל השומר; מצבו טוב

צוותי מד"א הוזעקו הערב (ג') לביתו של הנגיד סטנלי פישר (69) לאחר שחש ברע. הוא היה בהכרה בשעה שהצוותים העניקו לו טיפול ראשוני, ופונה לבית החולים שיבא להמשך טיפול. על פי דיווח בערוץ 10 הוא חש בטוב כאשר הגיע לבית החולים.

מבנק ישראל נמסר הערב: "נגיד בנק ישראל פרופ' סטנלי פישר חש הערב שלא בטוב. הוא נבדק על-ידי צוות של מגן דוד אדום בביתו ולאחר מכן פונה לבית החולים שיבא, שם נבדק ואובחן שסבל מיובש ומתשישות. הנגיד כעת מרגיש טוב. הוא יישאר הלילה להשגחה וישוחרר מחר לביתו".

פישר מסיים השבוע את תפקידו כנגיד בנק ישראל אחרי למעלה מ-8 שנים בתפקידו. את מקומו בבנק ישראל יתפוס יעקב פרנקל, שהיה נגיד הבנק בעבר.


סטנלי פישר | צילום: מרק ישראל סלם

מוקדם יותר היום קיים פישר מסיבת עיתונאים לרגל הפרידה מתפקידו וסיכם את כהונתו. פישר אמר כי הוא בטוח שמחליפו בתפקיד יעקב פרנקל יטיב עם הכלכלה הישראלית. "פרנקל יהיה נגיד מוצלח וחשוב. אני מכיר אותו כבר שנים", אמר פישר. בנוסף ציין כי קרנית פלוג, שהייתה המשנה שלו ותמלא את התפקיד עד כניסת פרנקל, "הייתה יכולה להיות נגידה מצויינת אבל היו לנו מועמדים אחרים".

עוד אמר פישר: "העולם השתנה מאוד. המשק העולמי השתנה ופרנקל היה פה במציאות שונה. קיינס אמר שכשהמציאות משתנה, המדיניות משתנה, ופרנקל יבדוק את המצב ויקבל את ההחלטות המתאימות למציאות הקיימת". בנוגע לטענות נגד פרנקל בדוח מבקר המדינה בעבר, אמר פישר כי "זה היה בעבר. הבנתי שזה טופל. עניין זה הוא לוועדה שתבדוק את מינויו".

לידיעה המקורית באתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן