סקר: 60% מהנהגים בגילאי 40-20 משתמשים בסלולרי בזמן נהיגה

94% ממנויי הסלולר ממשיכים להציץ, לסמס ולדבר בסלולרי גם בזמן טיול עם המשפחה בארץ – כך עולה מסקר של "הגל החדש" אשר יזמה חברת אורנג' כחלק מקמפיין תקשורתי חדש. 

79% ממשיכים להציץ, לסמס ולדבר בסלולרי גם כאשר הם בארוחה עם בן/בת הזוג במסעדה, מתוכם 61% בגילאי 30 ומעלה. 39% ממשיכים להציץ בסלולרי, לסמס ולדבר בזמן הקראת סיפור לילד או בזמן הכנת שיעורי בית. 47% מהנשאלים המשיכו להציץ בסלולרי, לסמס ולדבר בזמן שהם שוהים בגן שעשועים או בסרט עם הילד הם ממשיכים. 


צילום: IngImages ASAP

נהגים צעירים בגילאי 17-20 זהירים יותר בזמן הנהיגה בכבישים – למעלה מ-70% מהנהגים בגילאי 17-20 מניחים את הסלולרי בצד בזמן נהיגה, לעומת כ-40% בממוצע מהנהגים בגילאי 20-40.

עוד נמצא כי גברים מחוברים לסלולרי שלהם יותר מנשים: ביותר ממחצית הסיטואציות היומיומיות שנבדקו נמצא כי שיעור הגברים שממשיכים לעשות "שימוש כרגיל" בסלולרי גבוה משמעותית משיעור הנשים. בשאר הסיטואציות לא נמצאו הבדלים כלל בין המינים.

"מכשירי הסלולר הפכו בשנים האחרונות עבור מרבית האוכלוסייה לאמצעי הטכנולוגי החשוב ביותר ליצירת קשרים חברתיים, לתיעוד רגעים, לחיפוש מידע, לכלי עבודה, להתעדכנות שוטפת מול כל מעגלי החיים שאנו מנהלים ומבקשים לנהל", אומר צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר. "גילינו כי הציבור מבקש ליהנות מהיתרונות הגלומים בעולם התקשורת המודרני אך מוטרד מהעובדה שכולנו הפכנו לאנשים המבקשים להיות מחוברים כל הזמן באמצעות המכשיר הסלולרי, לפייסבוק, לאינסטאגרם, לווטסאפ ולמייל, מה שגורם לנו לפספס רגעים וחוויות אנושיות שלנו ושל הקרובים לנו".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן